Författare Ämne: Baddräktssäsongen  (läst 3087 gånger)

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
Baddräktssäsongen
« skrivet: tor 27 mar 2008 22:29:56 »
Prova med att annonsera ut den som Soppsked för bantare! Bantning ligger i tiden just nu  ;D

Nämen för tusan, så kan jag inte saluföra den, det skulle bli lite illa att inte själv få råd att köpa en sådan välbehövlig attiralj i sista ändan; för en soppsked för bantare skulle jag behöva. Det sägs att det är sommar snart, och det är nog tio år sedan jag drömde om att komma i baddräkten sist...

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
Baddräktssäsongen
« Svar #1 skrivet: fre 28 mar 2008 00:22:17 »
Jag skulle behöva nya baddräkter!! 8) ;D

convallaria

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 670
    • Visa profil
Baddräktssäsongen
« Svar #2 skrivet: sön 30 mar 2008 22:23:37 »
Nyårslöftena, nyårslöftena....

Själv gick jag upp två kilo över påsk, gick raskt ner ett och sen - vete f-n vad som hände - femtioårskrisen som slog till och sen gick jag upp allt på en dag igen. Nu: inskrivet varje dag i alamanackan när motionen ska äga rum. jag vill också kunna ha baddräkt i sommar! Är ni med? 30 min om dagen.
Allt går.

Domino

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 250
    • Visa profil
Baddräktssäsongen
« Svar #3 skrivet: mån 31 mar 2008 10:01:28 »
 ;D Baddräkten kan man väl klämma sig in i, värre är det med bikinin... var kommer alla dessa volanger ifrån??? De sitter precis över bikinitrosans resår runt midjan!  ???

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
Baddräktssäsongen
« Svar #4 skrivet: mån 31 mar 2008 10:54:15 »
;D Baddräkten kan man väl klämma sig in i, värre är det med bikinin... var kommer alla dessa volanger ifrån??? De sitter precis över bikinitrosans resår runt midjan!  ???

ÖVER bikinitrosan??? Du menar inte hänger utanför, över och under? Eller bikinitrosan förrästen, det måste vara den man hittar längst in när man har bläddrat sig igenom alla lager...  ;D

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Baddräktssäsongen
« Svar #5 skrivet: mån 31 mar 2008 11:16:14 »
ÖVER bikinitrosan??? Du menar inte hänger utanför, över och under? Eller bikinitrosan förrästen, det måste vara den man hittar längst in när man har bläddrat sig igenom alla lager...  ;D

Hu, bilden jag får framför mig är inte trevlig :) Jag kommer osökt att tänka på att vi satt och såg på Little Britain hemma hos pappa och det var en sketch där de hade sina tjock-naken-kvinna-dräkter på sig, någon kommenterade deras kvinnoutseende och jag sa "Säg inte så, sån känner jag mej" och sönerna bedyrar "Nej mamma, du är inte alls sån" Då vet man vad man har sina nära och kära till -uppmuntran :)
« Senast ändrad: mån 31 mar 2008 11:21:44 av ada »
Mitt senaste projekt www.ipnr.se