Författare Ämne: Barbie Ponytail nr 3  (läst 4628 gånger)

Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
Barbie Ponytail nr 3
« skrivet: lör 23 feb 2008 00:10:37 »
Äh, glöm det, jag hittade vad jag sökte. ::)
Här kommer en presentation av en av mina äldre dockor. Det är en sk Barbie Ponytail nr 3 klädd i en dress som heter Gay Parisienne. En av mina favoriter och både dockan och dressen är i så gott som perfekt skick.
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Barbie Ponytail nr 3
« Svar #1 skrivet: lör 23 feb 2008 00:20:24 »
oo, så elegant!
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Barbie Ponytail nr 3
« Svar #2 skrivet: lör 23 feb 2008 00:46:59 »
Äh, glöm det, jag hittade vad jag sökte. ::)
Här kommer en presentation av en av mina äldre dockor. Det är en sk Barbie Ponytail nr 3 klädd i en dress som heter Gay Parisienne. En av mina favoriter och både dockan och dressen är i så gott som perfekt skick.


Ã…h, vad fin hon är!!
Hur skiljer du förrästen på ettan, tvåan och trean? Märkning?

Hon ser verkligen ut att ha behållt färgen mer än väl!! Såå snygg, (detta är ett edit) jag kan knappt slita ögonen från henne!
« Senast ändrad: lör 23 feb 2008 00:51:26 av kikarbara »

Chicaboom

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 284
    • Visa profil
SV: Barbie Ponytail nr 3
« Svar #3 skrivet: lör 23 feb 2008 11:14:22 »
Snacka om elegant (och snacka om skillnad från den trashiga bruttan Barbie är numera: http://www.funnyandjokes.com/wp-content/uploads/2007/06/redneck-barbie.jpg  ;) )

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Barbie Ponytail nr 3
« Svar #4 skrivet: lör 23 feb 2008 11:23:01 »
Snacka om elegant (och snacka om skillnad från den trashiga bruttan Barbie är numera: http://www.funnyandjokes.com/wp-content/uploads/2007/06/redneck-barbie.jpg  ;) )

*skrattar* fast henne gillade jag, hörde att det kom såna hemska barbievarelser ett tag med tatueringar, blåmärken, fetma etc, etc, etc, men har inte lyckats hitta bilder på dem. Om någon vet lite länkar vore det kul. Skönt att se en "mänsklig" barbie med cigg i truten och en hord med ungar som måste ha olika pappor... *skrattar*

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Barbie Ponytail nr 3
« Svar #5 skrivet: lör 23 feb 2008 13:16:01 »
Snacka om elegant (och snacka om skillnad från den trashiga bruttan Barbie är numera: http://www.funnyandjokes.com/wp-content/uploads/2007/06/redneck-barbie.jpg  ;) )
Hon var lite för välklädd för att vara riktigt white trash, kort kjol och t-shirt med text eller topp som visar magen  omatchat vore nåt t ex
Mitt senaste projekt www.ipnr.se