Författare Ämne: Hjälp mig hitta sånt som ligger fel!  (läst 2535 gånger)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Hjälp mig hitta sånt som ligger fel!
« skrivet: ons 19 mar 2008 15:33:24 »
Jag har plockat ur bitar ur samlingstrådar och placerat under respektive kategori något kan ha kommit fel, samt att jag vill hitta boktipsen och läcgga under den nya kategorin Antikvaria Böcker likaså om ni kommer på andra trycksaker (till Antikvaria Trycksaker) som lagts ut som jag inte hittar. Ser ni nåt säg till mej, så jag får flyttat det rätt.

Om man inte gillar ingrepp i sina trådar får jag ändå säga att jag märker att sakerna börjat diskuteras när de ligger ute i kategorierna, så för min del är jag nöjd.
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Hjälp mig hitta sånt som ligger fel!
« Svar #1 skrivet: ons 19 mar 2008 15:47:30 »
Kör så det ryker nu, Ada!  ;D

Vi kommer säkert att reagera på olika sätt, och det blir säkert förvirring ett tag. Själv skall jag försöka minnas att forumet är ungt och att det behöver omstruktureringar för att det skall bli en bättre struktur på sikt, för jag tror att vi alla vinner på strukturen. Det blir lättare för nya diskussionsparter att hitta hit!

Kul att det blir så många nya här hela tiden!! Och att många som går in och läser verkligen verkar registrera sig; det måste vara ett tecken på att stämningen här är ok och att ämnet intresserar!