Allmänt > Fria diskussioner

Gissningslek: Når vi 100 000 sidvisningar i mars, eller hur många tror ni?

<< < (3/7) > >>

Reggis:
Tror du på fullt allvar att jag skulle bli sur för att Ada fuskar i en gissningslek Änglautanskor? Självklart blir jag inte det.

Sen till att du väldigt ofta fäller olika omdömen om mig. Finner det märkligt att du kan dra sådana slutsatser om en person du aldrig träffat. Vissa personer påstår sig ha sådana gåvor, att kunna lämna omdömen om för dem obekanta. Får väl förmoda att du tillhör denna krets av Jolandor. Kan för övrigt inte påminna mig att jag skulle ha varit oförskämd mot någon här.

Fast jag gläder mig samtidigt åt att ”vi” som du skriver, bjuder mig på något. Eftersom det står vi så förmodar jag att du är en av dem jag skall tacka men vilka är de övriga? Eller är du taleskvinna för någon grupp av människor? Kanske den tysta majoriteten?

Självklart kommer det en gissning senare. Kan ju inte låta dig vinna igen Nisse.

Reseda:
Reggis, jag förstår att du med rätta är sur! Detta fruktansvärda övergrepp som ada utsatte dig för. Att bli kallad fuskare i detta är att jämföra med att Ärkebiskopen skulle dopa sig på nattvardsvin!
Väntar fortfarande på svar från EU-domstolen i fallet. Det ska upp till prövning 1 april. Sedan får vi hoppas att ada  håller sig till reglerna i fortsättningen.

Torka nu tårarna och gissa. Du vet att jag är din försvarsadvokat. Jag har inte forlorat ett enda mål hittills!

(herregud Ängla tro inte allt. Vi bara roar oss)

änglautanskor:
Just precis , vi alla roar oss på vårt eget vis............

kikarbara:
Eller hur? Och så länge vi inte gör det på någon annans bekostnad så är det helt okej  :D :D :D

änglautanskor:
Eller rättare sagt ......Jag roar mig.............med att gissa att vi når över 100 119 sidor i mars månad.

Nisse ska bara vara tyst och räkna sina guldstjärnor!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion