Författare Ämne: Gissningslek: Når vi 100 000 sidvisningar i mars, eller hur många tror ni?  (läst 13641 gånger)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Jag sätter igång denna fråga nu innan jag åker, så stoppar jag den när jag kommer hem 29e

Vi har ju ganska många sidvisningar nu, med 11 dagar kvar på månaden, 75737 i skrivande stund se http://www.retroforum.se/index.php?action=stats men ni kan ju klura på hur det kan bli, dippar besöken till forumet över påsklovet som det gjort över jul och över sportlov, var landar vi då?

Gissningar får ändras, i det redan skrivna inlägget eller i ett nytt, fram till jag säger stopp.

Och denna gången ger du f*n i att fuska Reggis :), jag kollar det vet du så ingen ändrar sin gissning efter jag sagt rien ne va plus :)

Förra gången var januari som låg nära att bli 100 000 sidvisningar http://www.retroforum.se/index.php/topic,711.0.html
« Senast ändrad: tor 20 mar 2008 20:54:39 av ada »
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
100027 gissar jag.

Domino

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 250
    • Visa profil
Nja, svårt att gissa, påskledighet kan få folk att sitta vid datorn mer än vanligt, men det kan lika gärna vara tvärtom eftersom folk reser bort över påsken....
Gissar trots att det är svårt läge på 99 950  ;)

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
Vi har väl haft ett rekord här nyligen, och flera kommer nog att följa sidan några dagar eller så.. så jag gissar den här gången på 103 500.

Moses

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 908
    • Visa profil
...100210... ;D

nisse 8

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
132222 gissar jag på ::)
« Senast ändrad: lör 29 mar 2008 11:35:25 av nisse 8 »

Jemmifer

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 204
    • Visa profil
Jag är med och leker. Jag tror på 100037

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Jag tänker inte vara med. Är sur sen jag blev fråntagen min rättmätiga seger av Ada genom hennes postumt instiftade regler. Det sades ingenting om att man inte fick ändra sig. Förbaskat fusk var vad det var frågan om och inget annat.

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
Så jätteroligt , Reggis är sur, det var på tiden............ att även vår kära Reggis visar sig att vara som en vanlig människa, även om det satt långt inne.

Har förstått att Reggis mår som bäst när hon får vara oförskämd mot oss andra på forumet, lite kul att vi har en egen primadonna här hos oss.
fast ganska fnissigt ändå med Reggis behov av att alltid vara i centrum, men det är väl helt okej att vi bjuder på detta.

nisse 8

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
Klart du ska vara med Reggis, nu har du möjlighet att vinna över mig denna gång ;)
Men det tror jag inte du gör ::)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Tror du på fullt allvar att jag skulle bli sur för att Ada fuskar i en gissningslek Änglautanskor? Självklart blir jag inte det.

Sen till att du väldigt ofta fäller olika omdömen om mig. Finner det märkligt att du kan dra sådana slutsatser om en person du aldrig träffat. Vissa personer påstår sig ha sådana gåvor, att kunna lämna omdömen om för dem obekanta. Får väl förmoda att du tillhör denna krets av Jolandor. Kan för övrigt inte påminna mig att jag skulle ha varit oförskämd mot någon här.

Fast jag gläder mig samtidigt åt att ”vi” som du skriver, bjuder mig på något. Eftersom det står vi så förmodar jag att du är en av dem jag skall tacka men vilka är de övriga? Eller är du taleskvinna för någon grupp av människor? Kanske den tysta majoriteten?

Självklart kommer det en gissning senare. Kan ju inte låta dig vinna igen Nisse.

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
Reggis, jag förstår att du med rätta är sur! Detta fruktansvärda övergrepp som ada utsatte dig för. Att bli kallad fuskare i detta är att jämföra med att Ärkebiskopen skulle dopa sig på nattvardsvin!
Väntar fortfarande på svar från EU-domstolen i fallet. Det ska upp till prövning 1 april. Sedan får vi hoppas att ada  håller sig till reglerna i fortsättningen.

Torka nu tårarna och gissa. Du vet att jag är din försvarsadvokat. Jag har inte forlorat ett enda mål hittills!

(herregud Ängla tro inte allt. Vi bara roar oss)

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
Just precis , vi alla roar oss på vårt eget vis............

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
Eller hur? Och så länge vi inte gör det på någon annans bekostnad så är det helt okej  :D :D :D

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
Eller rättare sagt ......Jag roar mig.............med att gissa att vi når över 100 119 sidor i mars månad.

Nisse ska bara vara tyst och räkna sina guldstjärnor!!