Allmänt > Fria diskussioner

Ni är så...

<< < (6/7) > >>

kikarbara:

--- Citat från: Jemmifer skrivet mån 24 mar 2008 12:53:13 ---Försökte verkligen gå in på A-P's forumsida men det var omöjligt då deras forumsida har blivit hackad och man blir skickad tillnån sida som säljer spionprylar??? Sen packade explorer ihop och jag fick starta om datorn. Mao dit går vi inte igen, jag kan leva utan att ha sett den sidan.
--- Slut citat ---

Ehh, va? Jag har inte varit dit på ett tag nu, eftersom jag är avstängd därifrån. Det är inte kul att bli upprörd när man inte får slänga skit tillbaka...  ::)

Jemmifer:
Jodå, forumet har tydligen varit nere sen mitten på januari...

Man lär sig tålamod om man inte kan/får bli förbannad tillbaka. Det är vad jag intalar mig själv iaf när tokigt ex vrålar åt mig i telefonen. Jag riktigt känner hur glorian växer runt mitt eget huvud ju mer han skriker och jag bara sitta och hummar lite tillbaka. Den lilla röda Jemmifer med horn på min ena axel ler dock illvilligt eftersom hon vet att mitt lama gensvar gör honom fullständigt vansinnig, I'm a bad, bad girl......

Jemmifer:
ÄngelJemmifer på andra axeln sitter och fnissar tyst med båda sina små händer över munnen så hon inte hörs...... ;D

Reseda:
A-P= Antikprat funkar och har gjort det hela tiden.

kikarbara:

--- Citat från: Jemmifer skrivet mån 24 mar 2008 13:09:14 ---Jodå, forumet har tydligen varit nere sen mitten på januari...

--- Slut citat ---

Då har du fel uppgift, det är inte mer än någon vecka sedan jag blev avstängd och då var det full aktivitet. Du måste ha fel länk! :o

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion