Allmänt > Fria diskussioner

Ni är så...

<< < (2/7) > >>

kikarbara:

--- Citat från: änglautanskor skrivet lör 22 mar 2008 23:34:07 ---Även jag kan andas lugnt nu.............igår hade vi våra barn med respektive , samt barnbarnen här,sammanlagt 10 vuxna samt 9 barnbarn.
Jättetrevligt med att alla vill komma samt att maten räckte till alla.........
Önskar er alla ,en god fortsättning på helgen!!

--- Slut citat ---

Vi fick en hel kalkon och en stor kastrull potatis över. Min största fara är alltid att maten tar slut därför gör jag alltid i stort sett dubbelt så mycket som jag behöver. Men det får väl bli kalkon ett par dagar här, mina barn äter inte trad påskmat så det får vi göra till oss själva idag...

Jemmifer:
Kalkon, mmmmmm gott! Du kan skicka lite till mig  ;D

Men vad gör ni allihopa, det är ju så himla lugnt härinne att man dånar. Nu när jag för en gångs skull får sitta ifred vid datorn då är alla andra upptagna, synd om mig, buhu.

Jag är tydligen juniormedlem sen ett inlägg tillbaka såg jag nu, hurra för mig!

kikarbara:

--- Citat från: Jemmifer skrivet sön 23 mar 2008 12:02:35 ---Kalkon, mmmmmm gott! Du kan skicka lite till mig  ;D

Men vad gör ni allihopa, det är ju så himla lugnt härinne att man dånar. Nu när jag för en gångs skull får sitta ifred vid datorn då är alla andra upptagna, synd om mig, buhu.

Jag är tydligen juniormedlem sen ett inlägg tillbaka såg jag nu, hurra för mig!

--- Slut citat ---

Och det dröjer nog inte innan du är hjälte heller, med den takten som du håller!  ;D
Jag skall genast tillägga att jag själv har varit medlem en väldigt kort tid och fullständigt bombaderat sidan med inlägg!  ;D ;D

Jemmifer:
Du var ju en hejare på att skriva inlägg på det andra forumet oxå. Har du hittat några ryor btw? Såg att det fanns kataloger om ryor till försäljning på Tradera, tänkte på dig då.

Såg oxå dit inlägg med bild på de barnkläder du har till försäljning, visst bodde du i södra sverige? Kanske borde klämma in en bilsemester i sommar.

kikarbara:

--- Citat från: Jemmifer skrivet sön 23 mar 2008 12:17:31 ---Du var ju en hejare på att skriva inlägg på det andra forumet oxå. Har du hittat några ryor btw? Såg att det fanns kataloger om ryor till försäljning på Tradera, tänkte på dig då.

Såg oxå dit inlägg med bild på de barnkläder du har till försäljning, visst bodde du i södra sverige? Kanske borde klämma in en bilsemester i sommar.

--- Slut citat ---

Mellersta halland, och du är så varmt välkommen!! =)!

Jag sitter numera mest och läser då och då i retrovagnstråden eftersom det var så tröttsamt att få anmälningar hela tiden  ;D så slutade jag svara på inlägg. Jag förstår inte varför jag alltid lyckas sätta ett ont horn i sidan på folk, här har jag dock inte gjort mig känd som bråkstake, tror jag ??? :D

Men det var ett tag sedan jag var särskilt jätteaktiv där och jag läser inte heller regelbundet längre. Ett tag var retrovagnstråden nästan en renodlad kimivagnstråd och då tappade jag intresset för att kolla på länge, men sedan någon vecka kikar jag in igen, då jag ser att de har återgått till att prata lite äldre vagnar igen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion