Design, övrigt > Silver & bestick
Gense Palettknivsliknande mojäng
Jemmifer:
Googlade lite snabbt och mycket riktigt så sålde Axel Kistner medicinsk utrustning. Enl. min sambo som har jobbat på landstinget i drygt 20 år så skulle det kunna vara en tungspatel eller liknande.
Vem döljer sig bakom HgF? H*n verkar ha mycket om kunskap om bestick vad jag har sett hitills idag, välkommen hit önskar jag. :)
kikarbara:
--- Citat från: Jemmifer skrivet tis 25 mar 2008 22:03:51 ---Vem döljer sig bakom HgF? H*n verkar ha mycket om kunskap om bestick vad jag har sett hitills idag, välkommen hit önskar jag. :)
--- Slut citat ---
Låt dig inte lura av titlarna... om du trycker på nicksen så ser du om det är nykomlingar eller ej. ;)
Jemmifer:
Trodde jag hade gjort det men jag läste på fel rad...klumpigt av mig. Man faktum kvarstår ,HgF har varit synnerligen aktiv idag i Besticktrådarna.
Reseda:
Kan kanske härröra sig till apotek? För tillredning av olika salvor mm?
kikarbara:
--- Citat från: Jemmifer skrivet tis 25 mar 2008 22:25:13 ---Trodde jag hade gjort det men jag läste på fel rad...klumpigt av mig. Man faktum kvarstår ,HgF har varit synnerligen aktiv idag i Besticktrådarna.
--- Slut citat ---
Jag lyfter absolut på hatten för kunskapen och tackar er bägge för tipset om Kistner. Gjorde en googling men jag var så övertygad om att det var någon sorts bestickmojäng.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion