Allmänt > Fria diskussioner
Antikdeckarna från igår
kikarbara:
Missade antikdeckarna igår, någon som vet om det kommer i repris?
nisse 8:
Tänk va du missade Kika-B, ett helt underbar program med massor av retroprylar och dom som köpt en affärsfastighet fylld av gobitar ;D
kikarbara:
--- Citat från: nisse 8 skrivet fre 28 mar 2008 20:08:02 ---Tänk va du missade Kika-B, ett helt underbar program med massor av retroprylar och dom som köpt en affärsfastighet fylld av gobitar ;D
--- Slut citat ---
Sluta, sluta, sluta... först kom en kund in idag och säger att "du såg programmet igår förstås, jag tänkte på dig". Sen ringer en bekant "såg du programmet?" Sen pratade jag med lurv som säger "åh, jag tänkte på dig, såg du?" Och NEJ, jag såg INTE!
Grrrrrrrrrrrrrrr
kikarbara:
Någon som vet var de var ifrån? Är ju såå nyfiken, försöker hitta en repristid på nätet, men jag hittar ju inget... :'( *stor sorg*
nisse 8:
--- Citat från: kikarbara skrivet fre 28 mar 2008 20:29:53 ---Någon som vet var de var ifrån? Är ju såå nyfiken, försöker hitta en repristid på nätet, men jag hittar ju inget... :'( *stor sorg*
--- Slut citat ---
Jag har också letat på nätet och tittat i tidningar men hittar ingen repristid, men visst brukar det gå i repris..........kanske på söndagförmiddag, håll koll Kika.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion