Allmänt > Fria diskussioner

Lata Nisse.

<< < (5/8) > >>

nisse 8:
JAG VILL HA GLAAAAASSSSS.

kikarbara:

--- Citat från: nisse 8 skrivet tor  3 apr 2008 18:39:55 ---JAG VILL HA GLAAAAASSSSS.

--- Slut citat ---

Eftersom du är Adas fjäskis, så har jag ett förslag till dig Nisse. Fixar du bara så att jag får RÖDA stjärnor så skall du få MASSVIS av glass av mig. Siaglass som har mövenpick har sin fabrik inte så långt från mig...  ;D, så kom igen nu och tjata om stjärnor!

Reggis:
Jag vill också ha fler stjärnor och röda skulle sitta bra. Sen kan jag tänka mig att Nisses stjärnor byts ut till 5 strutar i stället. Det skulle också sitta bra. För övrigt har jag inga önskemål.

änglautanskor:
Ja Ada det är väl mysigt att ha så många ungar som bara vill ha allt av dig, men inte rättvist att GnällNisse ska få en massa glass och vackra stjärnor, tycker att Reggis ska få kristallstjärnor ,det förtjänar hon efter allt arbete med sina berättelser samt inlägg på forumet.

kikarbara:

--- Citat från: änglautanskor skrivet tor  3 apr 2008 22:27:27 ---Ja Ada det är väl mysigt att ha så många ungar som bara vill ha allt av dig, men inte rättvist att GnällNisse ska få en massa glass och vackra stjärnor, tycker att Reggis ska få kristallstjärnor ,det förtjänar hon efter allt arbete med sina berättelser samt inlägg på forumet.

--- Slut citat ---

Men, vad är väl kristallstjärnor emot stora röda fina klarröda stjärnor?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion