Allmänt > Fria diskussioner
Vart bor alla vi som är medlemmar?
lurv:
--- Citat från: Reggis skrivet sön 13 apr 2008 21:59:51 ---Yes, var det inte något med att man ofta använde sugklocka där vid förlossningar vilket gav äggformade huvuden.
--- Slut citat ---
Som jag har fattat det så var det just i Finspång som tekniken med att använda sugklocka startade. Är själv bara inflyttad Äggskalle så jag kan ha fel :P
Jemmifer:
--- Citat från: lurv skrivet sön 13 apr 2008 21:24:03 ---Så najs :-) Kommer du en vardag så titta gärna in på Ã…tervinsten nere vid Sjöängen. Där kan man göra många fina fynd!
--- Slut citat ---
Sjöängen? Har inget lokalsinne alls och jag hittar till sonens adress (Hyttvägen) och ner till Ica och Bergslagshallen. Viberga hittar jag till och ut till Mo gård men sen blir det knepigt.
Sussieh:
Oj...bor alla söder om Ockelbo... :) Själv bor jag i Hälsingland..i en bit utanför Bollnäs...och jag lovar...vi har inte BARA Allmoge här uppe.. ;)
lurv:
--- Citat från: Jemmifer skrivet tis 15 apr 2008 01:10:12 ---Sjöängen? Har inget lokalsinne alls och jag hittar till sonens adress (Hyttvägen) och ner till Ica och Bergslagshallen. Viberga hittar jag till och ut till Mo gård men sen blir det knepigt.
--- Slut citat ---
Mo gård :D där jobbar min sambo :D Ã…tervinsten ligger mellan Hyttvägen och Viberga. Om du åker ner så att du hamnar på Norrköpingsvägen och sedan svänger höger Rejmes bilar så kommer det en avtagsväg till höger efter ca 100. Ã…k in den och åk ytterligare 100 m så har du Ã…tervinsten på vänster sida. Vägbeskrivningen utgår från att du åker från Hyttvägen mot Viberga :D
Jemmifer:
--- Citat från: lurv skrivet tis 15 apr 2008 19:10:33 ---Mo gård :D där jobbar min sambo :D
--- Slut citat ---
Då vet nog din sambo vem min son är.....Stenhusets yngsta inneboende.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion