Allmänt > Fria diskussioner
Vart bor alla vi som är medlemmar?
Anja:
--- Citat från: lurv skrivet sön 13 apr 2008 16:47:43 ---Kommer gärna med till Kikis och bor i kohagen :-D
Är högerhänt :-D
--- Slut citat ---
Nu lånar jag delar av "lurvs" inlägg för att anmäla mig.
Vi kommer två vuxna och en hund (en mycket snäll cairn-terrier). Vi vill stå lite avskilt. Helst med havsutsikt. Vi vill inte ha några kossor i närheten (har hört att flugor dras till kossor). Vi står gärna nära Resedas husbuss. Ja, det var väl allt.
Jag är både höger och vänsterhänt. Hur förklarar man det?
kikarbara:
--- Citat från: Anja skrivet tis 15 apr 2008 23:55:44 ---Nu lånar jag delar av "lurvs" inlägg för att anmäla mig.
Vi kommer två vuxna och en hund (en mycket snäll cairn-terrier). Vi vill stå lite avskilt. Helst med havsutsikt. Vi vill inte ha några kossor i närheten (har hört att flugor dras till kossor). Vi står gärna nära Resedas husbuss. Ja, det var väl allt.
Jag är både höger och vänsterhänt. Hur förklarar man det?
--- Slut citat ---
Här fick vi ett stort problem med leverans.... inga kossor i närheten???????? Hallå, här finns det kossor överallt och de blir bara fler och fler. Igår bevittnade sambon två nedkomster av kalvar, när han var ute och umgicks med bonnen i lagårn. (enda nöjet här). Så det där kan jag nog inte få till....
Reseda:
Enda kravet är havsutsikt! Gärna kossor. Har myggnät i bussen. Medtager GGTK+ 1 snäll Jack Russel och ev. Lilla Ä.
Jemmifer:
Har ingen hund och är otroligt högerhänt, kalvar är sötare än kossor och medtar liten bebis (mycket snäll) och sambo (han är också snäll) ;D
Finns det någon höskulle vi kan campa i?
Domino:
Det här låter som det blir jättemysigt, gillar kossor och kalvar ... brukar campa med kossor kalvar och t.o.m en tjur. Snälla djur! :)
Är förresten också väldigt högerhänt, kan knappt göra nåt med vänster hand... jo förresten jag kan faktiskt skriva med båda händerna på tangenterna, hade en väldigt sträng skrivmaskinslärarinna i skolan! ;D
Vi tar vår chihuahua med, kanske någon snäll vovve som vill leka med killen!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion