Allmänt > Fria diskussioner
Vart bor alla vi som är medlemmar?
Anja:
--- Citat från: Reseda skrivet fre 18 apr 2008 16:03:42 ---Ada, kan du inte lägga in den som dold tråd?
--- Slut citat ---
Kan Du det?
Toppen i så fall.
Jag har full förståelse med problemet sökmotorer.
Problemet med läsande farmödrar och barn... Jag har inget svar, tyvärr.
Jag läste stora delar av berättelsen på AP. Den är bra.
Domino:
??? ??? Nu blir jag rejält nyfiken! Skulle bra gärna vilja läsa om Reggis camping! :o
kikarbara:
--- Citat från: Reggis skrivet fre 18 apr 2008 12:37:41 ---Tyvärr så åkte jag ju på censur. Hade skrivit fler kapitel men alla siter är ju så pryda. Tror inte Ada skulle släppa igenom den om jag skulle hitta den på disken.
--- Slut citat ---
jag vill läsa den, så hittar du skicka gärna till mig med. Jag är bara pryd i allmänna församlingar och publika rum; men enskilt så är den här tanten både härdad och rak-på-sak. ;D
JJ:
Nu finns det mycket nytt att läsa när man har fått igen "fria diskussioner" igen.
Kan meddela att jag bor ca en mil norr om Göteborg. Råkade ut för en olycka och bröt vänster arm i 15-årsåldern, men innan dess så kunde jag skriva väldigt bra med vänstern. Nuförtiden äter jag som en vänsterhänt och använder även sopborste och snöskyffel t ex som en vänsterhänt men skriver med högern. I jobbet blir det mycket småpill med båda händerna - vissa klarar inte detta alls.
Hund har jag inte och har aldrig haft. Katt har jag haft under hela min uppväxttid och hade jag kunnat ha en nu så hade jag gärna haft en.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida
Gå till fullversion