Allmänt > Fria diskussioner
Baddräktssäsongen
kikarbara:
--- Citat från: Reseda skrivet ons 26 mar 2008 17:49:14 ---Prova med att annonsera ut den som Soppsked för bantare! Bantning ligger i tiden just nu ;D
--- Slut citat ---
Nämen för tusan, så kan jag inte saluföra den, det skulle bli lite illa att inte själv få råd att köpa en sådan välbehövlig attiralj i sista ändan; för en soppsked för bantare skulle jag behöva. Det sägs att det är sommar snart, och det är nog tio år sedan jag drömde om att komma i baddräkten sist...
Reseda:
Jag skulle behöva nya baddräkter!! 8) ;D
convallaria:
Nyårslöftena, nyårslöftena....
Själv gick jag upp två kilo över påsk, gick raskt ner ett och sen - vete f-n vad som hände - femtioårskrisen som slog till och sen gick jag upp allt på en dag igen. Nu: inskrivet varje dag i alamanackan när motionen ska äga rum. jag vill också kunna ha baddräkt i sommar! Är ni med? 30 min om dagen.
Domino:
;D Baddräkten kan man väl klämma sig in i, värre är det med bikinin... var kommer alla dessa volanger ifrån??? De sitter precis över bikinitrosans resår runt midjan! ???
kikarbara:
--- Citat från: Domino skrivet mån 31 mar 2008 10:01:28 --- ;D Baddräkten kan man väl klämma sig in i, värre är det med bikinin... var kommer alla dessa volanger ifrån??? De sitter precis över bikinitrosans resår runt midjan! ???
--- Slut citat ---
ÖVER bikinitrosan??? Du menar inte hänger utanför, över och under? Eller bikinitrosan förrästen, det måste vara den man hittar längst in när man har bläddrat sig igenom alla lager... ;D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion