Antikvaria > Trycksaker

Bra Bohag

<< < (3/3)

ada:
Det är nog som det ska, att det är bara en p nisse, för tre skulle nog orsaka hjärtattack :)

JJ:

--- Citat från: ada skrivet tis  1 apr 2008 19:51:45 ---Salt och pepparströaren, har inte JJ dom? (fjäska, fjäska fjäska ;) -om det är så) Har för mej att vi haft dem med i forumet i alla fall?

--- Slut citat ---

Nej, dessa har jag inte. Jag hade chans att köpa alla tre på en auktion förra året riktigt billigt, men jag nöjer mig med Colorado- och Entréströarna.

ada:
Salt peppar och den större sockerströaren, du har inte visat en bild på dom då? De var kanske uppe för diskussion på ett annat forum annars...

JJ:

--- Citat från: ada skrivet tis  1 apr 2008 21:24:32 ---Salt peppar och den större sockerströaren, du har inte visat en bild på dom då? De var kanske uppe för diskussion på ett annat forum annars...

--- Slut citat ---

Ja, jag är säker på att jag inte har visat dem här. Jag har inte riktigt fastnat för dem.

Jemmifer:
Fick en "ny" tidning från Bra bohag i fredags, jippie!! Bildtexten ovanför mannen som sitter i sängen lyder: Sänglampor med eluttag för anslutning av rakapparat, en praktisk välkommen nyhet!

Alltså, brödsmulor är irriterande vad är då inte skäggstrån? Kan inte tänka mig att detta var ett bra försäljningsargument, jag tycker personligen att det är riktigt dåligt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion