Porslin & Keramik > Svenskt porslin

Gustavsberg - Domino

(1/5) > >>

JJ:
Jag har först och främst en fråga om de kvadratiska askfaten. Dessa finns med tre olika mönster - schackrutigt, med trekanter och med ett mönster som liknar en labyrint. Jag har sett de två första i storlekarna 15 x 15 cm samt 20 x 20 cm, men den sistnämnda har jag bara sett i den mindre storleken. Finns den även i 20 x 20 cm? Sedan finns dessa i olika färger, men det är den svartvita jag menar nu.

ada:
jag har ju fått låna boken Tusenkonstnären Stig Lindberg, Gisela Eronn, Prisma av Anja också (en sån klippa hon är!)

I text står det inte detaljer om storlekar men kanske bilderna är till hjälp?

JJ:
Tack för bilderna! Jag hade tänkt att köpa boken på rean men hittade den inte någonstans tyvärr. På bilderna ser man inte den jag frågade efter men väl de andra fem, så kanske är det så att den inte finns.

Vince:
Den där cihgarettbägaren med askfat som har H55 symbolen är enormt läckra.Har letat efter ett sånt set länge nu.Om nån skulle råka stöta på en del eller två så kanske ni kan säga till ; D

Tallen:

--- Citat från: JJ skrivet tor 10 apr 2008 14:46:07 ---Tack för bilderna! Jag hade tänkt att köpa boken på rean men hittade den inte någonstans tyvärr. På bilderna ser man inte den jag frågade efter men väl de andra fem, så kanske är det så att den inte finns.

--- Slut citat ---

Kolla om dom har kvar den på www.adlibris.se, jag köpte den där eftersom den var slut på rean. Den kostade 5 kr mer...

Här är en länk till boken förresten...

http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9151844761

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion