Allmänt > Fria diskussioner
Mykoplasma -synd om mej :(
Anja:
--- Citat från: Anja skrivet lör 12 apr 2008 22:49:12 ---
Senast redigerad av Bruce den Idag klockan 21:57.
Vi har stängt av den nya användaren, men inlägget betraktar vi som harmlöst och låter ligga kvar som låst.
Senast redigerad av Bruce den Idag klockan 21:52.
--- Slut citat ---
Observera att Ballongreven var inne och redigerade både adas och CJF:s inlägg. Jag vet inte vad som togs bort/ändrades.
Klockslagen funderar jag på ?
Originalet:
http://www.precisensan.com/antikforum/showthread.php?t=9998
ada:
Jag hade ett fönster öppet så jag kan förmedla vad det stod först, då var jag inte avstängd, det gjorde Bruce och ändrade texten
--- Citera ---Idag, 20:20 #2
cjf
När det gäller förhållandet till andra forum är vi lika hemlighetsfulla som UD är när det gäller förhållandet till främmande makt...
Eftersom denna tråd knappast var avsedd som diskussionstråd så låser vi den.
--- Slut citat ---
Före det var det ett krya-på-dig-inlägg av Tingeling som CJF tog bort
Och till CJF och Bruce kan jag bara säga att avsikten med tråden vara att tacka för blommorna. Jag kanske missuppfattade alltihop och skulle ta blommorna som ett jag-vet-var-din-brevlåda-bor-hot?
nisse 8:
Jag fattar inte ett jota och skrev till CJF via PM om varför det blev redigerat och blir väl avstängd på¨kuppen....och.
Jag fattar inte varför inte ett samarbete kan utvecklas av dessa forum då dom kompleterar varandra väldigt bra.
Puss på dig Ada :-*
ada:
Puss på dej Nisse
Och Anja, din första tidpunkt var från mitt inlägg, då Bruce varit inne och tänkt redigera tydligen då inget är ändrat vad jag kan se.
Anja:
--- Citat från: Anja skrivet lör 12 apr 2008 22:58:15 ---Observera att Ballongreven var inne och redigerade både adas och CJF:s inlägg. Jag vet inte vad som togs bort/ändrades.
--- Slut citat ---
Jag hann läsa på annat ställe. Något som censurerades var att en PES-medlem skrev att hon/han besökt Retro för första gången och att det blir fler tillfällen.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion