Allmänt > Om Retroforum
Nu får det vara nog med antikviteter!
kikarbara:
--- Citat från: Fjoll skrivet mån 14 apr 2008 22:49:00 ---Nix, erotiska noveller är inte min grej. Erotiken håller jag för mig själv och den jag delar den med. Egentligen kan jag inte komma på så många gånger jag tyckt något annat men jag vet en diskussion som några gånger uppstått ang stimulantia. Där var jag av en annan uppfattning. Jag är inte drogliberal, långt därifrån. Därtill har jag sett för mycket av drogernas baksida. Men, jag tycker ändå att diskussionen är befogad .
--- Slut citat ---
Ahaa, då förstår jag; kunde i hasten bara komma på gränssättningen ang erotiska inlägg i hasten.
Du har absolut en poäng, men det är nog svårt att få till en balansgång mellan diskussion och vad som är propaganda, och ämnet diskuteras på många platser på internet.
ada:
Nu kom jag ihåg också Fjoll, det var den gången jag gjorde en AP (tog bort hela tråden utan motivering, den skrev jag sedan i ett separat inlägg), diskussionen i sin helhet handlade om droger, och jag såg inte värdet att alls ha den med på forumet.
Fjoll:
Mmm, och det är helt ok för mig. Det viktiga är att man vet reglerna, då kan man hålla sig till dem. På vissa andra ställen har jag inte förstått dem och det är då man kan bli vansinnig när man skrivit långa inlägg som bara försvinner utan motivering.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida
Gå till fullversion