Allmänt > Fria diskussioner

PES tar Time out.

<< < (6/6)

Fjoll:
Jag har faktiskt funderat lite ikring det här med att vara anonym och samtidigt vara ömhudad. Jag tror faktiskt att jag tillhör den kategorin och det vete tusan varför. Eftersom Barbie är det område där jag har kunskapen så tar jag det som exempel. Jag har upptäckt (inte på detta forum) att 1. Folk ställer frågor om olika Barbiedockor. 2. Eftersom jag inte besöker forumet varje dag så kan det ta ett tag innan jag svarar. Inga svar har oftast inkommit så jag skriver vad jag vet. 3. Vipps så kommer ett antal svar som ifrågasätter min värdering eller vad det nu kan vara. Si och så mycket är de inte värda osv men framförallt kommer där svar från personer som inte har en någon vidare kunskap. Jag har ifrågasatt detta ibland. Går det inte att säga "jag tror", jag gissar" men icke sa nicke. Si och så är det. Då blir jag tvärsur. Lika tvärsur blir jag när jag är hett inbegripen i en debatt om något helt annat som exempel rasism, feminism, våld etc. Helt plötsligt blir jag stämplad som en råbarkad kommunist, transa och jag vet inte vad. Jag blir så in i berget förbenad och samtidigt blir jag uppretad att jag överhuvudtaget bryr mig. Önskar verkligen att jag hade lite mer av din inställning Reggis.

Reggis:
Det där drabbas jag ständigt av när jag var aktiv på AP. Personer som uttalade sig om vilka fel man begick. Sen har vi de här som skall älta sin pryl in absurdum. De har fått ett heltäckande svar men de vill veta något mer, fråga mig inte vad.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion