Författare Ämne: Visa olästa inlägg sen ditt senaste besök  (läst 3277 gånger)

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
Visa olästa inlägg sen ditt senaste besök
« skrivet: lör 19 apr 2008 10:06:48 »
Vad har hänt med min funktion? Jag har raden uppe men den visar blankt fast att det har kommit inlägg sedan jag var inne. Hur får jag tillbaka funktionen?

Det är inte minustecknet som har försvunnit utan jag kan trycka på den, det är bara blankt.

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Visa olästa inlägg sen ditt senaste besök
« Svar #1 skrivet: lör 19 apr 2008 12:12:36 »
Ibland verkar det bugga sig, sen vet man inte om man varit inne på en kategori och det då verkar "läst"  fast man har inlägg kvar, eller om man har råkat klicka på "markera alla som lästa"

Jag har själv nyligen upptäckt att man kan fånga upp borttappade nya inlägg, när man har raden
"Inga olästa ämnen har tillkommit sedan ditt senaste besök. Klicka här för att visa samtliga olästa ämnen."

Om man faktiskt klickar på "Klicka här för att visa samtliga olästa ämnen." så får man upp de olästa man lämnat bakom sig

Och så finns alternativet att längst ner i forumet klicka på "visa senaste inläggen på forumet" då kommer de i omvänd kronologisk ordning, ganska långt tillbaka
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Visa olästa inlägg sen ditt senaste besök
« Svar #2 skrivet: lör 19 apr 2008 12:38:02 »
Ibland verkar det bugga sig, sen vet man inte om man varit inne på en kategori och det då verkar "läst"  fast man har inlägg kvar, eller om man har råkat klicka på "markera alla som lästa"


Var finns markera alla som lästa-knappen? Kan ju vara den jag har kommit åt av misstag.

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Visa olästa inlägg sen ditt senaste besök
« Svar #3 skrivet: lör 19 apr 2008 12:44:09 »
"Markera alla ämnen på samtliga tavlor som lästa" syns i mörkblått till höger över listan man får upp när man klickat på "Visa olästa inlägg sen ditt senaste besök".
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Visa olästa inlägg sen ditt senaste besök
« Svar #4 skrivet: lör 19 apr 2008 12:53:16 »
Det är ju högst sannolikt att jag har kommit åt den, men hur avmarkerar jag den utan att avmarkera alla inlägg? Det är de två valen jag hittar.