Allmänt > Om Retroforum
Retroforum i TTELA idag
ada:
(namnet TTELA kommer sig av sammanslagningen mellan Trollhättans Tidning och Elfsborgs Läns Annonsblad, Alltså tidningarna för Trollhättan och Vänersborg med omnejd, Mellerud och Lilla Edet)
Jag blev intervjuad i början av månaden av journalist, nu kom det med på Hem & Trädgård-sidan. Min dator krånglar så jag kan inte scanna -det kommer senare- kan vara just programvaran som ställer till det för min kära bärbara, sitter vid sonens dator nu. På ett sätt är jag tacksam att jag slipper scanna, då fotot är hemskt :) Hur får man inte offra sig för den goda saken att sprida budskapet om mina forum :) Jag får lära mej leva med detta antagligen...
Artikeln handlar om att man allt mer talar om heminredning och liknande på internet och då jag som startat Retroforum och nu Antikforum fanns i regionen blev jag ombedd.
79 000 läsare ska tidningen ha så datanörden i mig är väldigt intresserad av effekten av exponering i media, hur mycket besök det gett när dagen är slut. Än så länge tolkar jag det som att man inte i någon större utsträckning kollar det man läst i morgontidningen på jobbet.
Hu, nu funkade scannern efter diverse manövrar och jag ska kasta mej ut i etern med ett foto jag har svårt för... Vad gör man inte för konsten...
Artikeln tillhör TTELA, text: Yvonne Olsson och foto: Christian Lamotte
Anja:
Kul med en helsida! Bra med länktips till bra-att-ha-sidor!
Jag var inne och kollade lokalblaskans web-upplaga. Tyvärr hittade jag ingen länk till reportaget... Men Adas scannade bild fungerar bra, om man "klickar upp" storleken ett par gånger!
ada:
Jag scannade med lite snål uplösning så det är liite svårläst, även "uppklickad". Men du Anja din snåljåp kan väl köpa tidningen? :)
Anja:
--- Citat från: ada skrivet mån 21 apr 2008 16:19:23 ---Anja din snåljåp kan väl köpa tidningen? :)
--- Slut citat ---
Jag är, sedan många år, en trogen prenumerant av TTELA!
Artikeln är redan urklippt, inramad och upphängd på hedersplats i hemmet.
Web-sökning efter länk gjordes av omsorg om övriga, utomsocknes, Retroforum-läsare!! ;)
ada:
--- Citat från: Anja skrivet mån 21 apr 2008 17:55:51 ---Jag är, sedan många år, en trogen prenumerant av TTELA!
Artikeln är redan urklippt, inramad och upphängd på hedersplats i hemmet.
Web-sökning efter länk gjordes av omsorg om övriga, utomsocknes, Retroforum-läsare!! ;)
--- Slut citat ---
Jag får väl retas med dej Anja? Det värmer mitt hjärta att den är inramad och hängd på hedersplats :-* Så gör en sann Retroit :) Följ nu exempel och skriv ut den i A4 och häng upp.
(alla förstår att jag skojar när jag inte kan smälta fotot på mej riktigt? tro inte jag vill ha den på allas väggar :))
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion