Allmänt > Om Retroforum
Retroforum i TTELA idag
JJ:
Jag såg att det står ungefär så här i artikeln: "Medlemmarna har planerat att träffas i verkligheten, kanske på Hedens marknad". Vad jag vet så har jag bara skrivit till änglautanskor att vi kanske ses där, men är det någon mer som har tänkt att komma dit så hör av er så kanske det blir ett litet möte IRL. Vi får väl ta det via privata meddelanden. 17 Maj blir datumet alltså.
ada:
Det var journalisten som frågade mig om vi hade planer att träffas IRL, och då fick jag ju säga vad jag hört nåt om, du och Ängla avhandlade inte detta bakom lyckta dörrar precis så jag antog att vi andra kan komma också? :) (sen har vi ju pratat om att våldgästa Kikis i sommar med tanke på havsutsikt och allt, men det vore att dra skämtet lite långt att dra upp det för pressen :))
JJ:
--- Citat från: ada skrivet mån 21 apr 2008 21:49:23 ---Det var journalisten som frågade mig om vi hade planer att träffas IRL, och då fick jag ju säga vad jag hört nåt om, du och Ängla avhandlade inte detta bakom lyckta dörrar precis så jag antog att vi andra kan komma också? :)
--- Slut citat ---
Jomenvisst! Ju fler aktiva medlemmar som dyker upp ju roligare skulle det vara. Jag har bara sett två medlemmar IRL och dessa har inte gjort många inlägg.
kikarbara:
--- Citat från: JJ skrivet mån 21 apr 2008 22:00:19 ---Jomenvisst! Ju fler aktiva medlemmar som dyker upp ju roligare skulle det vara. Jag har bara sett två medlemmar IRL och dessa har inte gjort många inlägg.
--- Slut citat ---
Hur och var och när är Hedens marknad? ???
Anja:
--- Citat från: ada skrivet mån 21 apr 2008 18:03:43 ---Jag får väl retas med dej Anja?
--- Slut citat ---
Det är klar Du får!
Jag använder förmodligen inte de där jäkla "runda ansiktena", smileys?, rätt. Alltså inte rätt uttryck vid rätt tillfälle! Jag fattar budskapet när jag läser andras inlägg, men blir ofta osäker på vilken jag ska välja när jag ska "klistra in" en.
Jag slutar använda dom nu!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion