Allmänt > Fria diskussioner
Antikprat ?
Reggis:
Det är lite taskigt med prylar i de mer centrala affärerna så loppandet och shoppandet är mer koncentrerat till helgerna. Gick en längre runda i går, hittade inte ett taj. Tror det är likadant i hela landet och det inverkar menligt på aktiviteterna.
Nej nu ser man fram mot helgens Megor. Det är ovanligt mycket på gång till helgen det tänker jag inte missa. Känner att fynden kommer att trilla in på rad. Så snart kommer det att regna med nya fynd både här och där. Själv sitter jag rätt nöjd ändå efter förra helgens fina franska â€griskanna†från 1880 som jag la in på antikforum.eu då den är antik. Ni som inte sett den gå in där och titta, den är skitfin. Här är länken:
http://antikforum.eu/index.php/topic,41.0.html
Att AP har hög aktivitet är inget som förvånar. AP är mest befolkat av Traderasäljare som vill ha prisuppgifter innan prylar läggs ut på Tradera. Det gör AP mindre väderkänsligt än de övriga.
Fast Ada det ena behöver inte utesluta det andra. Jag sitter faktiskt skönt i solen med min bärbara tack vara mobilt bredband som är toppen just fina dagar.
ada:
--- Citat från: Reggis skrivet fre 25 apr 2008 10:32:06 ---
Fast Ada det ena behöver inte utesluta det andra. Jag sitter faktiskt skönt i solen med min bärbara tack vara mobilt bredband som är toppen just fina dagar.
--- Slut citat ---
Jag blev så snopen när jag hade tänkt mig att sitta på balkongen med min första bärbara, och skärmbilden är helt värdelös i solskenet, hur bär du dej åt?
Reggis:
Det beror på vad du har. Jag har en svindyr Lenova (skärm över full HD) och det går bra. Du vet min arbetsgivare vill bara att jag skall ha det bästa och jag kan inte göra arbetsgivaren besviken genom att inte ta emot. Det är dessutom oartigt, eller hur?
Fjoll:
Nu blev jag nyfiken, ärligt. Jag är också priviligerad med en arbetsgivare som låter mig få det bästa och säga vad man vill, IBM/Lenova är bara bäst. Men, trots en IBM T61p så är det svårt att sitta ute och se på skärmen.
Domino:
Ada det är likadant med min skärm, den blir helt blank och svart när jag tar ut den, jäkligt trist, den var inte billig heller, det är en Amilo Pi 2515, kostade omkring 10.000:- och så går det inte att ha den utomhus :(
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion