Författare Ämne: Antikprat ?  (läst 13552 gånger)

Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
SV: Antikprat ?
« Svar #15 skrivet: fre 25 apr 2008 15:26:21 »
Då har vi likadan TP Reggis! Jag har min på optimerade 2048x1536 men jag (min ag) fick betala 23 000. Jag tror att du har ovanligt bra syn Reggis. Dina loppisfynd är inte minst ett bevis på det. Jag ser så gott som ingenting när jag sitter på min balkong i soligt väder, men, jag missar också det mesta på loppisar, undantaget Barbisar.
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Antikprat ?
« Svar #16 skrivet: fre 25 apr 2008 15:39:15 »
Nej för mig är det inga problem. Sitter nu och laddar inför morgondagen, då är det många loppisar som skall avverkas.


Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Antikprat ?
« Svar #17 skrivet: fre 25 apr 2008 23:33:44 »
Har sanerat från brännässlor i 2 dagar. Växthuset är färdiggrejat. Husbussen är städad för utfart i morgon. Enduro i Skövde. OHHOOHHOOHH våren är stressig! Men häääääääääääääääärlig!

Anja

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 540
    • Visa profil
SV: Antikprat ?
« Svar #18 skrivet: lör 26 apr 2008 00:11:56 »
Någon skrev: "våren har kommit och det spritter i kroppen. Svårt att få tid till pc:n."

I den här tråden hade våren ingen påverkan!  ;D

Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
SV: Antikprat ?
« Svar #19 skrivet: lör 26 apr 2008 11:00:48 »
Någon var jag och det spritter fortfarande. Men ärligt talat, jag har inte varit så aktiv vid datorn (annat än jobb) den senaste tiden, inte bara pga våren, jobbet har tagit mycket av min vakna tid. Igår var jag faktiskt som hastisgast på loppis. Hör o häpna jag handlade. 1 st glasvas. Inte kristall. Inte heller billig antar jag men jag tyckte om den och det är huvudsaken. En 60-tals vas med lite inristat mönster.
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Antikprat ?
« Svar #20 skrivet: sön 27 apr 2008 18:58:23 »
Detta jävla arbete som stör hela tiden. Funderar allvarligt på att pensionera mig. Jobb är bara träldom och borde förbjudas.

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Antikprat ?
« Svar #21 skrivet: tis 29 apr 2008 00:38:17 »
Absolut Reggis! Go for it now!!