Allmänt > Fria diskussioner

Prinsen av Abou Dhabou

(1/3) > >>

kikarbara:
*suckar*.

Minsta sonen frågade sin far om han alltid varit våran? Och hans far berättade ingående om hur det gick till när vi kidnappade honom när han var liten, och att han egentligen är Prinsen av Abou Dhabou. Sonen håller som bäst på att smälter informationen, och ställer frågor om vad man gör när man är prins, om man är den som bestämmer allting och om han kan göra en krona som han kan ha så att alla kan se att han är prinsen av Abou Dhabou.

Jag hoppas att min dotter lär sig av mitt misstag och aldrig skaffar barn med en finne...  :o ;D I varje fall inte en sådan med lång hästsvans och som kan hitta på de märkligaste historier utan att blinka.

gitzie:
 ;D ;D ;D

änglautanskor:
Jag vet precis hur det är att vara kidnappad  från sina föräldrar, jag har alltid varit  övertygad om att mina riktiga föräldrar en vacker dag skulle komma och hämta mig, självklart har mina riktiga föräldrar massor med pengar , samt ett stall med vackra hästar där min egen ponny väntade på mig.
Trist nog har detta fortfarande inte hänt, risken är stor att mina riktiga föräldrar har  avlidit i sin sorg över att de förlorade mig, jag älskade att läsa om kidnappade bebisar i min barndom , speciellt om kidnappningen av bebisen Charles Lindbergh, om jag minns namnet rätt?

kikarbara:

--- Citat från: änglautanskor skrivet sön 27 apr 2008 23:04:03 ---Jag vet precis hur det är att vara kidnappad  från sina föräldrar, jag har alltid varit  övertygad om att mina riktiga föräldrar en vacker dag skulle komma och hämta mig, självklart har mina riktiga föräldrar massor med pengar , samt ett stall med vackra hästar där min egen ponny väntade på mig.

--- Slut citat ---

*skrattar* tja, jag gick ju också och väntade på min pappa, som jag var övertygad om att han var cirkusdirektör, skulle komma och hämta mig, och så fort jag såg en cirkusplansch, så hoppades jag att det skulle hända NU, och jag kunde gråta en skvätt över hur mycket de andra skulle sakna mig efteråt, speciellt när jag tyckte att min mamma hade varit dum, satt någon nödvändig vuxengräns eller så  :P
Givetvis fanns det hästar och djur på cirkusen, men det var nog skäggiga damen och dvärgarna för att inte tala om världens starkaste man, jag såg mest fram emot att träffa. Såna trodde jag bestämt att det fanns på varje cirkus.

Hm, det kanske inte skadar prinsen så mycket att få drömma om Abou Dhabou i sista ändan  ;D

Domino:
Jag måste ha haft en underbar barndom, jag kan inte minnas att jag någonsin längtat hemifrån eller fantiserat om att vara kidnappad!  ;D
Men det kan ju ha med förmågan att dagdrömma?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion