Allmänt > Fria diskussioner

Ett skämt?

(1/2) > >>

visstvisst:
Jag blev tipsad om detta 'forum'.
Ska de va ett skämt eller? Typ 3 personer som gaggar med varandra!!!!!!!!!

ada:
Med dej så blir vi fyra, du är så välkommen så  ;D

Skämt åsido, det är ju tre till fem nya medlemmar varje dag, så du kan titta lite noggrannare, 205 unika besök på ett dygn har vi kommit upp i nu, och inläggen per dag är skrivna av betydligt fler än tre

Ingen trängsel:
Är man generös så är det ada (1/3 av inläggen), anja, reseda och qruella som håller forumet under armarna.

Qruella:
Vad jag vet så är forumet precis nyöppnat och man kan knappast begära att det ska vara mer trafik. Det växer ju med tiden. Är det så att vissa inte trivs så förstår jag inte varför man ens bemödar sig med att skriva. ???

Tycker man att idén är god så varför inte hjälpa till och göra forumet till ett trevligt ställe där man kan utbyta idéer och tankar. Folk som lägger kritik och inte kan stå för vad de säger eller visa vem de är ger jag inte mycket för. Säger mer om de själva än om forumet... ;)

Reseda:
Precis en sån utveckling var att räkna med när forumet startades. Det tog några dagar längre än jag trott. Sådana här inlägg bottnar i rädsla.

Exakt likadant som när 2 näringsidkare i samma bransch försöker bli ensam "Herre på täppan."

Men till syvende och sist är det mun till mun reklamen som drar det längsta strået.

Hittills har Detta forum varit jättebra. Hoppas att det fortsätter så!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion