Glas > Övrigt och okänt ursprung
Kannan på bilden för denna kategori...
forekristus:
Hittade just en sådan idag. Lite oroande att den ligger under okänt ursprung men... någon som vet var den kommer ifrån?
Varmt tacksam för svar
Rickard
ada:
Hej och välkommen
Kannan är min, ser den ut som du tänkt dig i förstoring?
Jag visade den i tråden http://www.retroforum.se/index.php/topic,145.0.html
Har du tur är det en annan modell med handtag längt ner som vi känner till vad det är :) Annars får vi fortsätta luska tillsammans
Denna har jag fraågar efter länge, och minns nu att det dök upp en i brunt glas på bild någonstans, men lika okänd
forekristus:
Tackar!
Jo visst tycks det handla om samma kanna. Min är 24.5 cm hög och just under 11 cm i övre diameter. Har du provat något av de andra forumen?
Vänligen
Rickard
kikarbara:
--- Citat från: forekristus skrivet tor 1 maj 2008 09:49:02 ---Har du provat något av de andra forumen?
--- Slut citat ---
;D Hade hon inte varit avstängd i de andra så kunde hon ju ha testat där. *kunde inte låta bli att retas lite*.
kikarbara:
Varmt välkommen till Forekristus! Kul med nytillskott! Hoppas att du kommer att trivas här hos oss.
Om du ställer frågan i ett annat forum eller hittar svaret på annat sätt får du gärna dela med dig. Det är också okej här att ex nämna antikprat och pes och lägga länkar och man riskerar inte att bli avständ för detta; ville bara poängtera detta! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion