Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Antikbodar m fl
Nu har vi invigt nya butiken :)
JJ:
Jag hade tänkt att ta en dagstur till huvudstaden i sommar någongång. När exakt beror på när jag hittar ett tåg med billiga biljetter åt båda hållen. Jag tänkte komma dit runt 10 på förmiddagen och sedan resa hem igen vid 18-19. Förmodligen blir det inga inköp pga prisnivån, men det blir en hel del tittande i butiker som jag skaulle vilja besöka. Modernity, Jackson, Wigerdahls Värld, Nostalgipalatset och även några butiker som säljer vykort. Om du ligger i närheten av någon av dessa så kommer jag säkert in en sväng. Tips på andra sevärda butiker är också önskvärt.
kikarbara:
Wanja; ett litet tips, det har ju rått lite obalans på en viss säljsajt de senaste dagarna så många skapar konton även på www.bjudo.se, där kan du även lägga in dig under något som heter katalogen med kontaktuppgifter och telefonnummer etc.
Gå in på startsidan och scrolla dig allra längst ner. Så hittar du "katalogen" där.
Wanja:
Jemmifer: Vi kör samma öppettider som i gamla lokalen, dvs onsdagar och fredagar 14-19, lördagar och söndagar 12-18. Vi kommer utöka öppettiderna, men först måste jag kartlägga vilka tider och dagar som det är mest folk i rörelse i området.
JJ: Pinsamt, men jag har dålig koll på andra butiker... Jag ska tänka en stund så återkommer jag! Min butik ligger vid Hornstull, så det är bara 2 stationer med t-bana från Wigerdals, alternativt några minuter med buss 4 eller 66.
Kikarbara: Tack, det kanske kan vara något!
Retro71:
Vad är pris på den orange pall/stolen som står med de två vita stolarna som syns på bild?
::)
När ja ändå frågar... pris på vita stolarna? :o
ada:
Välkommen till forumet förresten.
Du kan skicka mail ("kuveret" till vänster) eller PM ("pratbubblan") til Wanja för såna direkta frågor.
Jag har ABSOLUT inget mot marknadsföring och affärer, men såna detaljer kan man ta sinsemellan. Gränsen måste dras nånstans så det inte blir ett endaste köpslående i trådar. (Köp och sälj har vi ju annars längst ner i forumet)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion