Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Antikbodar m fl

Nu har vi invigt nya butiken :)

<< < (5/9) > >>

Wanja:
Precis vad jag just tänkte skriva :) Välkommen att maila mig för info och prisuppgifter!

Wanja:
Igår fick jag besök av BF i butiken :) Dessvärre hade jag glömt espressobryggaren hemma...

ada:
Fy skäms, vi SKA ha espresso när vi kommer :)

Men vad kul, man önskar man var där och fick stilla sin nyfikenhet på forummedlemmar...

JJ:
Kommer du att ha semesterstängt i butiken i sommar? Jag skall snart köpa tågbiljetten för att kunna få den till bra pris och jag skall försöka åka dit på en Fredag om inte de andra ställena som jag skall besöka har stängt då. Troligtvis i slutet av Juli eller början av Augusti.

Och du behöver inte bjuda på espresso när jag kommer eftersom jag inte är så förstjust i det.

BF:

--- Citat från: ada skrivet tor  8 maj 2008 15:43:06 ---Fy skäms, vi SKA ha espresso när vi kommer :)

--- Slut citat ---

</ironiläge PÃ… ;)>
Ja just det, butiker som inte håller vad dom lovar ska bojkottas.
Dessutom fanns där inget av intresse ::).
</ironiläge AV>

Skämt åsido, - en mycket trevig butik, med massa både möbler & prylar som jag själv skulle vilja ha,
(- så ni andra kan ju vänta till semestern med era besök, så att jag hinner tänka färdigt . . . . ;D )

Det var definitivt inte sista besöket, håll pannan varm & lycka till med affärerna.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion