Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Antikbodar m fl
Nu har vi invigt nya butiken :)
Wanja:
Måste ju bara komma med ett liiitet glädjerop :) Har varit tungt på sistone med snatterier och dålig försäljning, så man får ju glädja sig åt de små sakerna: Idag har vi kommit över 1000 besökare sedan jag aktiverade statistiktjänsten på vår hemsida www.wanjasvardagsrum.se för 2,5 veckor sedan :) Inte mycket förstås om man jämför med de stora butikerna, men det känns kul att folk hittar just min lilla butik :)
alex:
Fin och bra hemsida! Du har mycket fint i butiken. Jag är väldigt sugen på Börje Johanson-bordet med vit trumpetfot. Men för tillfället så tillåter inte min ekonomi det. Heter bordet också Venus som stolarna?
--- Citat från: Wanja skrivet sön 4 maj 2008 17:27:33 ---Det vore jättekul om ni forumdeltagare presenterade er när ni kommer förbi
--- Slut citat ---
Jag var in till din gamla butik i början av April förra året och köpte en gul HEMI klotlampa i 25-årspresent till min lillasyster. Det var innan jag hade hittat hit till forumet och blivit medlem. Ser fram emot att besöka din nya butik och heja på dig!
MVH / Alex
Wanja:
Aha, är det du som är du :)
alex:
Kul, du kommer ihåg. :)
Wanja:
Ibland så. Dessvärre inte alla - lite halvjobbigt när folk som varit där en gång för typ 1,5 år sedan kommer in och förväntar sig bli igenkända :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion