Författare Ämne: En nöjd kvinna....  (läst 4151 gånger)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
En nöjd kvinna....
« skrivet: fre 26 sep 2008 10:00:15 »
I går så tittade jag mot fönstret i vardagsrummet och där har jag en rätt stor bronstorso av en kvinna. Jag hade balkongdörren öppen och det börjar bli kallt. Plötsligt fick jag för mig att hon fryser och går och hämtar en sjal som jag lägger över axeln på henne och fäster med ett hårspänne. Nu ser hon ut att vara nöjd. Framför allt uppskattar hon det fina hårspännet på axeln i form av en trollslända.

Kanon

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 395
    • Visa profil
SV: En nöjd kvinna....
« Svar #1 skrivet: fre 26 sep 2008 12:18:31 »
För att inte tala om den fullkomligt underbara radiella sidavbitaren framför hennes lår. Är väl inte den som gjort att hon blivit kort i schalen?

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: En nöjd kvinna....
« Svar #2 skrivet: sön 5 okt 2008 10:37:43 »
En perfekt "uppblåsbara Barbara" till våldtäktsmän. Hon skulle förstås ha vilat ut i frysrum innan hon läggs mellan lakanen hos dem.

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: En nöjd kvinna....
« Svar #3 skrivet: mån 6 okt 2008 13:10:25 »
Ja skall denna dam penetreras så får nog våldtäktsmannen vara utrustad med en borr, eller drill som det heter på utrikiska. Får mig att tänka på denna Sarah Palin som ser drilling som den bästa lösningen på klimathotet och vår energiförsörjning.

Ficklampan

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 134
    • Visa profil
SV: En nöjd kvinna....
« Svar #4 skrivet: tis 7 okt 2008 00:08:26 »
Varför kallas den "radiell" sidavbitare? ???

För att inte tala om den fullkomligt underbara radiella sidavbitaren framför hennes lår. Är väl inte den som gjort att hon blivit kort i schalen?
Jag samlar på ficklampor, kompasser och bärbara kommunikationsradioapparater. Tidigare samlade jag på skyddshjälmar(!) också, men det har jag inte utrymme till numera...

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: En nöjd kvinna....
« Svar #5 skrivet: tis 7 okt 2008 21:46:34 »
"skall denna dam penetreras"  NJAÄE tänkte mig närmast att ett kast med välfryst torso under täcket hos våldtäktsmän skulle verka avkylande nog. Annars kan man alltid hoppas på att de bryter av sig instrumentet vid penetreringsförsök.

Man har ju inte alltid tid att vara med med våffeljärnet.

Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
SV: En nöjd kvinna....
« Svar #6 skrivet: tis 7 okt 2008 23:10:24 »
Den radiella sidavbitaren tycker jag ser ut som min hädangångna farmors nageltång. Alltså, förmodligen inte hennes men väl en likadan.
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: En nöjd kvinna....
« Svar #7 skrivet: ons 8 okt 2008 15:18:38 »
Har ingen aning om vad det är för tång. Jag använder den som ”specialsekatör” för finarbeten bland mina växter på balkongen. Köpte en hel plåtburk med olika tänger i den här stilen på loppis under beteckningen kirurgiska grejer. Det var förutom tänger även skalpeller, sprutor och lite annat. Jag gillar nämligen äldre sprutor som jag brukar sätta upp på väggen och det var dom jag var ute efter. Sen såg jag att tängerna var av bra kvalité så nu använder jag dom också.