Allmänt > Fria diskussioner
Missförstå vad jag säger...
Kanon:
När bollande rullar blir det många bullar, sa dansken och slog tasken i vasken.
Reseda:
Varför slog dansken väskan i vasken? Var den lortig?
ada:
Di e för roliga dankarna, rengör de sina snuskiga vaskar med väskor? Usch så ohygienskt, går de med dessa väskor på armen sen? Nåväl det är inte så lägen sen man slog rent tvätt med klappträ, så de kan väl få hållas med sitt dängande i vasken, man kan väl inte förvänta sig mer av ett utvecklingsland som danmark (får de tillräclkligt med u-hjälp från oss, så de kan komma på fötter?)
Reggis:
Dansken är inte alls rolig. Dansken är dryg, snål, ohjälpsam och bufflig. Fast det största problemet med danskarna är att de är för många. Hade det varit ett dussintal så hade det kunna vara pittoreska inslag i miljön men nu är det bara en belastning för jordens befolkning.
änglautanskor:
FY,fy fy och åter fy på både Ada och Reggis!! Dabmark ,oj ursätra mitt snaveltramp....
menar ju Danmark samt ursäkta..........har ni totalt glömt av den danska ölen och de flesta gudomligt goda smörrebröden............jag vill tvinga er att be om ursäkt till hela Danmark samt deras drottning med flera över ert grova övertramp, tänk er en varm dag en Sort Guld med ett ljuvligt smörrebröd till.
Vill ni uppleva Danmarks smörrebröd ,dock utan öl så finns Danskans smörgåsbutik i Göteborg , vid en liten tvärgata bredvid Munkebäcksgymnasium, rekommenderas varmt!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion