Allmänt > Fria diskussioner

Missförstå vad jag säger...

<< < (16/21) > >>

Nastamuumio:
Att det ska va så svårt att fatta! Har man tagit tag i tråden är det bara å börrrja sy.
Om du sen syr in eller sys in är scheiss egalt.Försök inte tråckla dig ur knipan.Du kommer ändå bli synad i sömmarna.Och försökte,nej int ids du nu göra ett rep av denna tråd.Skvallra och dricka kaffe får du göra nån annanstans.

änglautanskor:
Okej , jag  är helt obildbar gällande att sy och tryckla, men har öppnat en lten syatelje där alla kan själva kan sy sina kläder som dom själva vill ha, hoppas att ni alla vill besöka mitt lilla place för er alla som vill sy så jag kan få vara ifred!

Nastamuumio:
Du bär syn för sägen.Ingen .bmp,.png eller.xd3 som vi kan se.Vill du få ett SOS per SMS
från ett S som e XS? E de OLW å TV3 eller Via,Yes å LdB?

MVH

kikarbara:

--- Citat från: Nastamuumio skrivet lör 27 sep 2008 21:09:28 ---Du bär syn för sägen.Ingen .bmp,.png eller.xd3 som vi kan se.Vill du få ett SOS per SMS
från ett S som e XS? E de OLW å TV3 eller Via,Yes å LdB?

MVH

--- Slut citat ---

Vi har sedan länge anat att du, Nastamuumio skulle kunna vara spion för främmande makt. Och nu klarnar det hela.

Nu vet alla här att du behöver glasögon, när du bokat upp med miljöpartiet att ni skall spela pingpong, oc att ditt x dissar 3:an för att hon har pms, och att du skulle kunna tänka dig att ha s(e)x med någon Olle Westersund på tv3 via Yessika och Linda Bergman...
Nu när vi vet så vet rästen av världen och vi förstår att Fra inte kommer att ta lätt på denna uppgift, eller hur?

engelsson:
Hmmm ??? jag trodde hon funderade på om hon skulle lägga sig i soffan med en påse chips o kika på Tv 3 eller tvätta, diska o tvätta håret..detta e nog för komplicerat för mig  :-\

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion