Allmänt > Fria diskussioner

Missförstå vad jag säger...

<< < (19/21) > >>

Nastamuumio:
Tur att det inte är på plats med förstånd här och nu.Annars skulle man absolut inte kunna tro att ni tänkte schappa bakåt i tiden och ändra utgången av viktiga händelser i historien.Dessutom ger jag mig den på att ni tänkte betala Leonardo Da Vinci i förväg för att lägga vantarna på tavlan med den där leende tanten han just står i begrepp att måla efter det han kommit hem från nån ensligt belägen fästning i Varberg där han under tre år varit sysselsatt med att måla av Jesus sista måltid.Ett beställningsjobb av två konstintresserade damer som valt att vara anonyma.

kikarbara:
Hm, Nasta... det låter som en traumatisk upplevelse att bli bjuden på middag av två tokiga damer och jag har all förståelse för att du schappade ärligt talat. Jag dömer dig inte för detta det minsta, det skulle de flesta med lite självbevarelsedrift ha gjort, vare sig man är hemlig agent eller inte. Vi lovar att inte tala om för någon att du gömmer dig i katedralen i Blekinge... din hemlighet är trygg hos oss. Hoppas bara inte att FRA läser inlägget för annars kanske de ringer damerna som står och ler.

änglautanskor:
Jag säger bara skam åt alla politiker, min dotter med barn bor i skogen, undrar varför folk måste bo där? Varför får inte mina barnbarn få känna doften av avgaser och asfalt??
Jag säger bara fy samt åter fy, ska små barn behöva leva så här?
Det behövs absolut en skärpning av rätten att bo tätt samt rätt!!

Nastamuumio:
Dom som nu eventuellt bor kvar i Hackebackeskogen är så välkomna till Stora Stan.En del försigkomna exemplar av hare och rådjur har redan intagit staden.Det bor ett gäng harar vid KTH och jag såg ett rådjur vid Barnängen häromdan.För några år sen mötte jag en  räv! lallande på Medis kl 4 en vårmorgon.En och annan gör gällande att de sett både älgar och elefanter i stan.Huruvida de var rosa eller gråa är högst diffust.

Reseda:
"såd ett rådjur vid Barnängen häromdan" Skitsnack!! Rådjur använder inte Barnängens tvål. Det är älg som gör det. Särskilt i juletider, eftersom den vill bli ren. Alldeles särskilt Rudolf med röda mulen förståss.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion