Författare Ämne: Missförstå vad jag säger...  (läst 48970 gånger)

Kanon

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 395
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #60 skrivet: lör 13 sep 2008 22:03:03 »
 När bollande rullar blir det många bullar, sa dansken och slog tasken i vasken.

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #61 skrivet: lör 13 sep 2008 23:12:27 »
Varför slog dansken väskan i vasken? Var den lortig?

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #62 skrivet: sön 14 sep 2008 02:16:09 »
Di e för roliga dankarna, rengör de sina snuskiga vaskar med väskor? Usch så ohygienskt, går de med dessa väskor på armen sen? Nåväl det är inte så lägen sen man slog rent tvätt med klappträ, så de kan väl få hållas med sitt dängande i vasken, man kan väl inte förvänta sig mer av ett utvecklingsland som danmark (får de tillräclkligt med u-hjälp från oss, så de kan  komma på fötter?)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #63 skrivet: tis 16 sep 2008 15:29:27 »
Dansken är inte alls rolig. Dansken är dryg, snål, ohjälpsam och bufflig. Fast det största problemet med danskarna är att de är för många. Hade det varit ett dussintal så hade det kunna vara pittoreska inslag i miljön men nu är det bara en belastning för jordens befolkning.

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #64 skrivet: tis 16 sep 2008 22:46:18 »
FY,fy fy och åter fy på både Ada och Reggis!! Dabmark ,oj ursätra mitt snaveltramp....
menar ju Danmark samt ursäkta..........har ni totalt glömt av den danska ölen och de flesta gudomligt goda smörrebröden............jag vill tvinga er att be om ursäkt  till hela Danmark samt deras drottning med flera över ert grova övertramp, tänk er en varm dag en Sort Guld med ett ljuvligt smörrebröd till.
Vill ni uppleva Danmarks smörrebröd ,dock utan öl så finns Danskans smörgåsbutik i Göteborg , vid en liten tvärgata bredvid Munkebäcksgymnasium, rekommenderas varmt!!

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #65 skrivet: tis 16 sep 2008 23:33:03 »
Detta är en lektråd att missförstå vad föregående talare sagt , Ängla-fast att börja prata om danskar var ett bete jag visste reggis skulle nappa på :), nu ska jag ta och missförstå er

Vilken utmärkt idé en sjungande ölpimplande dansk (som ingen begriper), som står på tvärgatorna och säljer smörrebröd, vilket pittoreskt inslag det skulle bli! Elaka tungor menar att de ska gå SFI först för att få tillstånd at stå i gathörnen, men jag tycker vi verkligen ska ta tillvara det exotiska i den främmanden accenten!

Är det nån som vet om man kan ta in en dansk i landet hur som helst eller måste man sätta dem i karantän först i tre månader? Vad är det det heter nu igen? Javisst ja  f l y k t i n g l ä g e r
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #66 skrivet: tis 16 sep 2008 23:46:31 »
Du är ju värre än värst våran Ada men håller med dig om danskar, kommer ihåg när jag var 14 år och var på skolresa till Danmark en ung man vid namn Flemming , skrämde skiten ur mig när han jagade mig med snoppen i vädret samt ropade något jag aldrig hade hört förut.

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #67 skrivet: ons 17 sep 2008 00:13:33 »
Jag är ju dummare än dummast du sa ju gång på gång att jag skulle missförstå men inte att jag fattade det ändå jag har mest varit förbryllad, jag ska sova nu med  mina kinder rodnade av skam, himla pinsamt!!
Men jag  kommer att återkomma , jag får bjuda på detta pinsamma ögonblick!

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #68 skrivet: ons 17 sep 2008 00:40:16 »
FYLKING-läger?? Har Fylking ett eget interneringsläger? VAR??

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #69 skrivet: ons 17 sep 2008 08:38:14 »
Du är ju värre än värst våran Ada men håller med dig om danskar, kommer ihåg när jag var 14 år och var på skolresa till Danmark en ung man vid namn Flemming , skrämde skiten ur mig när han jagade mig med snoppen i vädret samt ropade något jag aldrig hade hört förut.

Jag vet vad han skrek!

"-Släpp K*Ken kvinna! Jag kan inte springa fortare än såhär!!".
Fri översättning från rak danska.

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #70 skrivet: ons 17 sep 2008 22:23:48 »
Tack Kika .............nääääääää jag tror att han ropade nåt om hjälp för nån smärta  ihans hjärta, vilken jag aldrig förknippade med en stegrad gungande penis, men förmodligen är det så att danskar oftast springer runt med sina snoppar och antastar små Svenska blondiner.

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #71 skrivet: ons 17 sep 2008 22:35:06 »
Samt en sak till ,en Dansk springer ju aldrig.........om det inte är efter en ...............hhhhmmmm, ja ni vet..........en kall öl såklart!!!

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #72 skrivet: tis 23 sep 2008 21:48:03 »
Norrmän är oftast beklädda med lusekoftor , jag fattar inte varför nån vill ha löss på sin kofta

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #73 skrivet: ons 24 sep 2008 22:31:23 »
oki här dog denna konversation ut , trist nog att jag inte fattade  tråden med att missförstå vad jag säger .

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #74 skrivet: ons 24 sep 2008 22:36:14 »
det var dött länge, nån lyfte den så den tog sina sista andetag, grubbla inte på det raring!
Mitt senaste projekt www.ipnr.se