Författare Ämne: Missförstå vad jag säger...  (läst 48982 gånger)

Nastamuumio

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 232
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #75 skrivet: fre 26 sep 2008 19:51:32 »
Att det ska va så svårt att fatta! Har man tagit tag i tråden är det bara å börrrja sy.
Om du sen syr in eller sys in är scheiss egalt.Försök inte tråckla dig ur knipan.Du kommer ändå bli synad i sömmarna.Och försökte,nej int ids du nu göra ett rep av denna tråd.Skvallra och dricka kaffe får du göra nån annanstans.
« Senast ändrad: fre 26 sep 2008 19:57:34 av Nastamuumio »

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #76 skrivet: fre 26 sep 2008 21:57:28 »
Okej , jag  är helt obildbar gällande att sy och tryckla, men har öppnat en lten syatelje där alla kan själva kan sy sina kläder som dom själva vill ha, hoppas att ni alla vill besöka mitt lilla place för er alla som vill sy så jag kan få vara ifred!

Nastamuumio

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 232
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #77 skrivet: lör 27 sep 2008 21:09:28 »
Du bär syn för sägen.Ingen .bmp,.png eller.xd3 som vi kan se.Vill du få ett SOS per SMS
från ett S som e XS? E de OLW å TV3 eller Via,Yes å LdB?

MVH

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #78 skrivet: sön 28 sep 2008 00:09:42 »
Du bär syn för sägen.Ingen .bmp,.png eller.xd3 som vi kan se.Vill du få ett SOS per SMS
från ett S som e XS? E de OLW å TV3 eller Via,Yes å LdB?

MVH


Vi har sedan länge anat att du, Nastamuumio skulle kunna vara spion för främmande makt. Och nu klarnar det hela.

Nu vet alla här att du behöver glasögon, när du bokat upp med miljöpartiet att ni skall spela pingpong, oc att ditt x dissar 3:an för att hon har pms, och att du skulle kunna tänka dig att ha s(e)x med någon Olle Westersund på tv3 via Yessika och Linda Bergman...
Nu när vi vet så vet rästen av världen och vi förstår att Fra inte kommer att ta lätt på denna uppgift, eller hur?

engelsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 601
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #79 skrivet: sön 28 sep 2008 09:54:12 »
Hmmm ??? jag trodde hon funderade på om hon skulle lägga sig i soffan med en påse chips o kika på Tv 3 eller tvätta, diska o tvätta håret..detta e nog för komplicerat för mig  :-\

Nastamuumio

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 232
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #80 skrivet: sön 28 sep 2008 14:02:32 »
 ;D :D ;D Giv1vis har du aldls r1,engelsson! Xakt så var dt avCt! TyvR var dt mlrtid
alldlS fL plats att ha r1 på.Hr var dt frågan om att missförstå,mn ftrsom inga andra än Columbo och mina halvklassiska kompisar knäcker sådana däringa rebusar borde du ndå få en stjärna xtra av ayatollinnan här.

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #81 skrivet: sön 28 sep 2008 14:15:39 »
Ayatollinnan här? Har du konverterat till Islam Nastamuumio?

(annars ser jag mej oroligt omkring och undrar var engelsson har gömt sin spycam, då hon vet att jag kastar mej i tvsoffan efter middagen och ser på Sjukhuset på tv3 (äter chips senare ibland), jag ska genast dammsuga och röja upp då hon vet att jag slarvar med det, fast disken och tvätt av kläder och hår blir gjort... :) )
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

engelsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 601
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #82 skrivet: sön 28 sep 2008 14:35:42 »
ooooooooppppppssss i did it again dubbelfel denna gången ;D

Nastamuumio

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 232
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #83 skrivet: sön 28 sep 2008 14:45:12 »

Syntax error{contents censored due to improper action by FRA
« Senast ändrad: sön 28 sep 2008 15:18:58 av Nastamuumio »

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #84 skrivet: sön 28 sep 2008 15:43:10 »
(lugn bara lugn engelsson, det var ju hel rätt :) meningen är att allt ska missförstås här)

Så FRA var inne i ditt inlägg och skrev, Nastamuumio? Och du censurerade deras olämpliga agerande? "improper action by FRA" Rätt åt dom!

Du måste berätta mera om din tro, hur blir man ayatollinna? Hur odlar man skägg då? (ja ursäkta du kanske har tillräckligt med generande hårväxt i ansiktet) eller är det så att den bristande skäggväxten döljs av burkan? Fiffigt!
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

häftstiftsmumien

  • Gäst
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #85 skrivet: sön 28 sep 2008 15:46:24 »
Sitter trångt,surfar via min r290:a och 902:a numera eftersom Efferra har ögon och öron på mig.Har alltid varit svag för iranska,indoeuropeiska kvinnor som kan vara ****rare
än allt annat.Imhotep förälskade sig i en egypisk skönhet som i filmen fick gestalats av en iranska eftersom ingen så vacker kvinna stod att finna bland ****erna i Egypten.

Kanske förbereder engelsson ett "hostile takeover" såhär i tider av blankning och intensiv handel med warranter.Hon har kanske några sömnlösa timmar som till varje pris måste fördrivas som forumadministrator? Kanske är det slut med kokt korv och potatismos även där? ;) ;D

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #86 skrivet: sön 28 sep 2008 16:16:52 »
Nåt får mej att tro att häftstiftsmumien och nastamuumio är samma person? Fejkar avstängning av den starka viljan att vara outcast? Säg bara till om jag behöver skicka nytt lösenord ;) (om det var inloggningen som krånglade)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Nastamuumio

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 232
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #87 skrivet: sön 28 sep 2008 17:31:11 »
Nu missförstår jag inte alls-eller iaf inte alla,ada.Men tack för tipset om burka.Den skulle kunna användas istf de trasor jag vanligtvis är iförd.I stället för att delegera mina världsliga ärenden till Anden i lampan skulle jag själv kunna traska runt i burka istf gasbindor med risk för att bli förväxlad med Den osynlige mannen.

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #88 skrivet: sön 28 sep 2008 17:33:56 »
Hm, jag börjar tro att det är Ada som är spionchefen i det här fallet. Vi är alla offer för deras kodningar, planerade terrordåd och tror att vi sitter på ett helt oförargligt forum på nätet som avhandlar vintage och retro. I själva verket betyder meningen:
"Teaksoffa 60-tal, nån som känner igen den? "
Vi samlas vid stora eken i skymningen och planerar nästa anfall.
Det här är en konspiration, Ada är i maskopi med både Nastamuunio och häftstiftsmumien som i själva verket är Nastamuunios alterego... nu börjar det här bli riktigt mysko tycker jag.

engelsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 601
    • Visa profil
SV: Missförstå vad jag säger...
« Svar #89 skrivet: sön 28 sep 2008 17:55:41 »
Herran jesses kikarbara..vi kanske måste mobilisera oss o gå till motattack..retrogerillan den nya motståndsrörelsen