Porslin & Keramik > Svenskt porslin
Tema - svart/vitt
Anja:
Nu blev det fel.
Jag försökte kommentera/citera två olika synpunkter i inlägget. Min första synpunkt "Tackar för den!" finns inne i citatet.
Sorry. Jag har redan fått support på just detta. Det hjälpte inte. :'(
ada:
ändrade i ditt inlägg, anja
det enda lilla var ju att det ligger under "svenskt porslin"
jag flyttar tråden om ni tycker det, eller så behöver man inte ta så hårt på det, det är vilket som, välj :)
Chicaboom:
Som sagt, det är ju under svenskt porslin så egentligen är det lite fel, men det var den här tråden som inspirerade mig att ta bilden, därför hamnade den här. :)
JJ:
Om någon undrar över vaserna på min bild så heter de "Pronto" och är från UE. Kul att se bilder på diverse prylar på ett tema.
Den utlovade bilden på tema rött får nog utgå - jag tog en bild men den blev för rörig.
Errka:
--- Citat från: JJ skrivet fre 21 sep 2007 23:14:02 ---Skall nu försöka lägga in en bild här för första gången, och passar då på att visa mina favoriter inom svart och vitt. Krenitskålen är visserligen inte av porslin, men den ville jag också ha med.
--- Slut citat ---
Grymt avundsjuk på kopparna. Jag och min sambo har länge tittat på sådana. Marie, min sambo, hade en sådan i sitt förälrarhem. Den blir väl arvegods förr eller senare...
Hur som, svart&vitt kan vara skitsnyggt!
/Errka
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion