Leksaker mm > Leksaker
Barbiekläder
Lottisen:
Hej igen!
I veckan gjorde jag några, för mig, riktigt fina fynd med Barbiedockor, kläder, tillbehör och smycken.
Håller som bäst att gå igenom det.
Hittade några plagg med denna tag inuti: "Made in British Crown colony of Hong Kong".
Annars har jag bara sett tag med "Mattel Barbie" i, så...vad är detta för en tag?
Hoppas på hjälp från er. ;)
kikarbara:
Tagen betyder att det är ett orginalplagg till barbie. Men jag tror att du kan få bäst hjälp om du lägger med bilder, även på småsaker som skort och väskor och annat.
Det som eftersöks framförallt av köpare (om du har tänkt sälja) är framförallt barbie/Mattel orginal, om inte du har sån tur att du ex har råkat springa på kläder till Bild-Lily eller andra mer svåråtkomliga varianter.
Fjoll kanske vill rätta mig om jag har fel.
Lottisen:
--- Citat från: kikarbara skrivet fre 9 maj 2008 07:12:32 ---Tagen betyder att det är ett orginalplagg till barbie.
--- Slut citat ---
Jodå, jag vet att det är orginal Barbie, men har inte sett den tag:en förut, därav min fråga.
Är inte alls intresserad av att sälja eftersom jag själv är samlare och nyss gjort detta kap. ;)
Fjoll:
Kikar har helt rätt! Den tag som det står Made in British Crown colony of Hong Kong kan höra till någon av de sk clonedockorna om det är i den storleken. Många leksaker är tillverkade är.
Lottisen:
--- Citat från: Fjoll skrivet fre 9 maj 2008 10:48:36 ---Kikar har helt rätt! Den tag som det står Made in British Crown colony of Hong Kong kan höra till någon av de sk clonedockorna om det är i den storleken.
--- Slut citat ---
Fast...kikarbara skriver ju att det är Barbie orginal? :-\
Men, okej då vet jag att det är en cloneklänning. :) Tack för hjälpen.
Ska se om jag kan ordna fram någon bild på klänningen...troligen blir det först efter helgen.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
Gå till fullversion