Leksaker mm > Leksaker

Barbiekläder

<< < (3/4) > >>

kikarbara:

--- Citat från: Fjoll skrivet lör 10 maj 2008 13:26:43 ---På den tiden var prym, som jag förstått det, unikt för Lillis kläder. Dessutom vill jag minnas att de på utsidan var färgade i samma kulör som plagget.

Snacka om lager!!! Själv samlar jag inte på Lilli då jag inte är lika fascinerad av henne. Varför vet jag inte. Däremot så skulle jag rekommendera dig att annonsera ut prym tryckknapparna på tradera under Barbie, säkerligen finns det de som söker efter dylika.

Om en stund ska jag visa skillnaden, måste bara ladda kameran med minneskortet.

--- Slut citat ---

Tack för tipset, jag har ju äldre prym som sitter på häftade kartor och jag tror att det finns både små svarta och metallfärgade, men nu förklarar du varför just prym faktiskt har varit ganska intressanta när jag har haft dem ute. Jag kände inte till detta med bild-lillis kläder.

Fjoll:
Den vänstra är den nya och den har jag faktiskt inte läst så mycket i. Det är den högra som jag tycker är bra och har sidor om Lilli.

kikarbara:

--- Citat från: Fjoll skrivet lör 10 maj 2008 13:54:53 ---Den vänstra är den nya och den har jag faktiskt inte läst så mycket i. Det är den högra som jag tycker är bra och har sidor om Lilli.

--- Slut citat ---

Tack så hjärtligt Fjoll!

Skönt med en bok som är så lätt att se skillnad på upplagemässigt!!

kikarbara:
Jättefina kläder måste jag säga!! Har du en bild på dockan så kanske det går att hitta en ledtråd genom henne?

Fjoll, hur är åhlenskläderna märkta, vet du det?

Fjoll:
Ã…hlens om jag inte minns fel så Caroline är det inte. Exakt en likadan klänning som den blå har jag faktiskt haft men jag sålde den i en lot för rätt så länge sedan. Tror att det hörde till en del blå band också, kanske att ha i dockans hår. Tyvärr vet jag inte mer om dessa kläder än vad jag redan skrivit men de verkar vara i fint skick, båda två.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion