Allmänt > Fria diskussioner
Vad har jag diskat?
ada:
Nu börjar det likna nåt, den sista bilden har samma känsla tycker jag nog
th:
Min kandidat nr. 2 är dock gjord av rätt tjockt glas till skillnad från din vas (och mycket av Riihimäkis produktion), så jag har alltid varit en aning osäker på dess ursprung.
För din vas skulle jag dock fortfarande säga att det är en Tamara Aladin :)
Nastamuumio:
Hmm...Hur är det med den där kristallkronan,den som är hälften så gammal som du själv?
Prismorna där måste väl också diskas?
Ã… sen undrar jag om nån vet var den där gröna vasen som "Bettan"INTE ägde blev av?
Den borde vara diskkvalificerad vid det här laget.
ada:
--- Citat från: Nastamuumio skrivet lör 24 maj 2008 12:02:16 ---Hmm...Hur är det med den där kristallkronan,den som är hälften så gammal som du själv?
Prismorna där måste väl också diskas?
Ã… sen undrar jag om nån vet var den där gröna vasen som "Bettan"INTE ägde blev av?
Den borde vara diskkvalificerad vid det här laget.
--- Slut citat ---
:( *trumpen* nu var du elak, kristallkronan är dubbelt så gammal, det är mina pojkvänner som brukar vara hälften så gamla ;D
(den fick skaka av sig värsta dammet när jag bar den bara, får ta prismorna senare)
Vad pratar du om för Bettan och grön vas, mina var inte i disken för de var nyligen använda till en krya-på-dig-bukett från PES (jag bytte vas när jag snittade om blommorna)
Nastamuumio:
Förlåt.Det var nu inte alls min avsikt att vara tarvlig.Har ett förfärligt brytningsfel och förväxlar upp och ned,ut och in samt orsak och verkan titt som tätt.
Ville egentligen bara kolla om du fortsatt stod ut med din krona.Min hamnade i badrums-
taket av känt skäl och där gör den sig allra bäst.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion