Retroshoppen > Säljes

10 meter presentpapper med tomtemotiv

(1/2) > >>

kikarbara:
Tja, jag vet inte om vi har haft någon auktion som har rullat med bud här så jag testar en gång till. Någon som vill förbarma sig över tio meter femtiotals julklappspapper med tomtemotiv? Det är ett smalare papper, perfekt för cd-skivor eller dyligt.

Ca 18,5 cm x 10 meter.

JJ:
Har du en bild på motivet också? Annars är det nog svårt att få bud!

kikarbara:

--- Citat från: JJ skrivet mån 26 maj 2008 23:03:24 ---Har du en bild på motivet också? Annars är det nog svårt att få bud!

--- Slut citat ---

Pappret ser ut som på bilden... dvs, det är tomtar på grå bakgrund. Det är kanske inte hela mönsterrapporten som syns på längden, har inte riktigt hunnit att bekanta mig med att rulla upp större bit ännu, utan jag tog en bild på änden av rullen. Det är altså en större rulle som jag tar av tio meter på, om någon är intresserad. Bredden fungerar som omslagspapper på ex cd-skivor, smycken, småsaker eller varför inte klä om små lådor eller dyligt?

kikarbara:
Obs! Försändelsen blir skrymmande eftersom det packas rullad i ytterrulle för att inte bli vikt.

ada:
Kan bli svårt att sälja julpapper i maj... men vem vet, Reseda som brukar börja i så god tid, kan kanske nappa :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion