Författare Ämne: Under bart och retro sexigt...  (läst 22054 gånger)

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Under bart och retro sexigt...
« Svar #30 skrivet: fre 19 sep 2008 05:57:46 »
Hm. Så hunken eller pojkvaskern är någon man bör känna till?? Jag trodde en liten kort stund att ficklampan la en bild på sig själv... ;D

Kanske är läge på att glädja någon av sönerna med en mankini, finns de i handel måntro? *asg*. Vi har hotat i åratal med en rosa ballettkjol till den ena och en lila till den andra men inte hittat några passande storlekar, men denna ljuvliga skapelse kanske finns i lila och rosa med... *skrattar*

Ficklampan

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 134
    • Visa profil
SV: Under bart och retro sexigt...
« Svar #31 skrivet: fre 19 sep 2008 14:34:41 »
Hej kikarbara!

Hehe nää du... en sådan sak vägrar jag till och med ta i ;)
Jag samlar på ficklampor, kompasser och bärbara kommunikationsradioapparater. Tidigare samlade jag på skyddshjälmar(!) också, men det har jag inte utrymme till numera...

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Under bart och retro sexigt...
« Svar #32 skrivet: fre 19 sep 2008 21:09:32 »
Självklart att allt är ditt fel , ficklampan..................nej du ficklampan  nu bara skojade jag med dig.Här på forumet är det mesta helt okej bara man är trevlig och vänlig till  alla andra besökare.
Kram från mig !!

Ficklampan

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 134
    • Visa profil
SV: Under bart och retro sexigt...
« Svar #33 skrivet: lör 20 sep 2008 07:42:54 »
Hej änglautanskor! (Hmm hur i allsindar hittar man på ett sådant konstigt användarnamn?! ::)... nä nu skojar jag tillbaka 8), änglar är vackra tycker jag. Och utan skor är skönt att gå ibland)

Jaha... allt är mitt fel... hmf typiskt att jag ska få all s**t... nä ingen fara, nu skojar jag igen!

Skönt att det är "högt i tak" på vårat goa forum tycker jag.

Nu ska jag iväg till kyrkan och fortsätta lägga nytt takpapp på kyrkan ;D.

Kram tillbaka till dig rara! :-*

Av Ficklampan
Jag samlar på ficklampor, kompasser och bärbara kommunikationsradioapparater. Tidigare samlade jag på skyddshjälmar(!) också, men det har jag inte utrymme till numera...

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Under bart och retro sexigt...
« Svar #34 skrivet: lör 20 sep 2008 20:11:50 »
Takpapp på kyrkan? Hmmmm? Ficklampan , du är inte rätt person att undra över mitt namn eftersom jag är en ängel utan skor så är det bara ..............jag dyker upp lite här och där men är en vanlig människa med mina fel och brister.