Författare Ämne: Stressfaktor hög, jag ska flytta....aargghhhh  (läst 24071 gånger)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Stressfaktor hög, jag ska flytta....aargghhhh
« Svar #45 skrivet: ons 22 okt 2008 11:42:45 »
Jasså du tror inte på Gud din rackare. Ja med tanke på att Gud alltid avbildas som en skäggig gubbe på 100 år så är jag nog inne på samma linje. Här måste jag erkänna att jag har betydande svårigheter att skilja på Gud och Tomten. Men jag har lärt mig, röda kläder Tomten, vita kläder Gud.

engelsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 601
    • Visa profil
SV: Stressfaktor hög, jag ska flytta....aargghhhh
« Svar #46 skrivet: ons 22 okt 2008 14:39:06 »
*ASG*Tackar ödmjukast för den klargörelsen Reggis..nu kommer jag o kunna hålla isär gubbarna..tycker i o för sig de e lite kusliga både ock utom tomten i Rovaniemi då..han e tvärmysig...

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Stressfaktor hög, jag ska flytta....aargghhhh
« Svar #47 skrivet: ons 22 okt 2008 14:55:10 »
Alltid lika glad över att kunna hjälpa till med sådana här tips för att underlätta vardagen. Ett annat tips jag brukar ge är: ”Den sista idioten är ännu ej född.” Det kan vara bra och känna till om du köpt något uselt som du ångrar på loppis. Det finns alltid en till som är lika korkad som du. Det gäller bara att hitta den personen så att du kan sälja skräpet till den.

engelsson

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 601
    • Visa profil
SV: Stressfaktor hög, jag ska flytta....aargghhhh
« Svar #48 skrivet: ons 22 okt 2008 23:29:13 »
 :D Jaha..ja då får du önska mig lycka till på lördag..tänkte kursa lite av ,mina ihopsamlade idiotköp..allt det där som tvunget skulle med från alla håll o kanter..sen  står man där hemma o funderar vad tusan som tog åt en..o så hamnar det i källaren..men nu ska det förhoppningsvis sina lite i gömmorna