Allmänt > Fria diskussioner
Vill du vara med i Antikdeckarna?
JJ:
Nej, det hade inte varit någon bra idé. Jag har bara handplockade saker som jag inte vill sälja, i alla fall sådant som kostar en del. Skall man vara med så förutsätter det att man kan tänka sig att göra sig av med något som kan inbringa tusenlappar och det har jag inte.
Domino:
Jag bara köper, har sakerna ett tag och säljer sedan av för att köpa in nytt!
Vet för det mesta vad jag har, är nog inte tillräckligt "spännande".
Men jag gillar att titta på deckarna, ibland hamnar de hos fantastiska samlarnissar!
nisse 8:
--- Citat från: Domino skrivet mån 16 jun 2008 22:50:17 ---ibland hamnar de hos fantastiska samlarnissar!
--- Slut citat ---
Tänk att jag skulle bli kallad "fantastisk", men dom har inte varit hos mig ännu ;D
Domino:
Du får väl anmäla dig nisse ::) det kanske skulle bli ett alldeles fantastiskt program :D
änglautanskor:
Ja du Emelie, kan kanske vara trevligt, jag funderar lite ...........antar att om vi vill vara med inte betyder att vi behöver skämma ut oss om det visar sig att våra stoltheter är värda noll kronor. Antar oxå att jag kan bjuda in er att kolla in både mina ägodelar samt på samma gång sonens prylar då han har fått överta diverse möbler från mig, samt även arvegods som hans fru ärvt från sin mormor mm.
Om naturligtvis min son med maka accepterar .
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion