Allmänt > Fria diskussioner

Lilla plastbandsskolan

<< < (3/4) > >>

Vince:

--- Citat från: Reggis skrivet mån 16 jun 2008 21:50:16 ---Får man  bidra här i retroträsket med en liten figur i form av en korkförsedd negerkvinna iklädd bastkjol och topp i form av plastband. Köpte den i ett tillstånd av svår sinnesförvirring. Var kraftigt berusad av puff när jag såg den och den väckte i detta tillstånd allmän munterhet. Nu blir jag inte alls lika munter av att se den. Typisk första halvan av 1950-talet.

--- Slut citat ---

Den e ju nästan så jag vill ha den  ;D Lite halvtuff faktiskt  ;D

Djungelraffel:
VAR...

...köper man plastband som inte är skrikröd, skrikgrön eller skrikgul (allt som fanns på Panduro).

Har kollat tradera och det verkar iofs finnas en del där, men det måste ju gå att hitta nya också, och borde inte vara så dyrt tycker man..

ada:
Jag svek, lampan har strippats från sina plastband idag, och fått en ny beklädnad av det snöre som jag tror är lin-varp, passar lampan bra, och det matchar raketlampan i hörnet...

Det bruna och det gröna jag köpte köpte jag i Pandurobutik, så jag tror det är olika vad man har inne, då var starka färger slutsålda.

Nån som vill ha mina rullar? Det mesta är kvar på dem.

Moses:
Nu är jag bara tvungen att lägga in bild på mitt syskrin/förvaringsburk i plastband! Inhandlad under inflytande av samma åkomma som Reggis haft... ;D
Jag tror att den är byggd över en gurkburk i plåt, men gjord med yttersta omsorg, fulsnygg faktiskt. Jag har försökt att sälja den, utan framgång, men om någon skulle vara intresserad, så... ;)

Gila:

--- Citat från: Djungelraffel skrivet ons 17 feb 2010 15:31:51 ---VAR...

...köper man plastband som inte är skrikröd, skrikgrön eller skrikgul (allt som fanns på Panduro).

Har kollat tradera och det verkar iofs finnas en del där, men det måste ju gå att hitta nya också, och borde inte vara så dyrt tycker man..

--- Slut citat ---

Brio lek och lär har plastband i massor av färger. Sök på "plastband"
http://guest.lekolar.se/

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion