Design, övrigt > Silver & bestick
Gense Focus de luxe
HgF:
Jodå jag har en aning - måste bara ta fram materialet och börja bläddra, bläddra och åter bläddra...
Hoppades bara att någon annan skulle hinna före.
convallaria:
;)
Jemmifer:
Gaffeln är jättefin. Man undrar ju lite om besticken är märkta så att man vet på en gång att det är en Focus de luxe man har hittat eller måste man VETA vad det är man har hittat utan några kännetecken?
JJ:
--- Citat från: Jemmifer skrivet tis 18 mar 2008 22:13:50 ---Gaffeln är jättefin. Man undrar ju lite om besticken är märkta så att man vet på en gång att det är en Focus de luxe man har hittat eller måste man VETA vad det är man har hittat utan några kännetecken?
--- Slut citat ---
Märkningen på gaffeln är: "Gense 18-8 Stainless Sweden". Med andra ord så måste man veta vad det är. Den finns också nytillverkad och då står det (har jag för mig): "Gense Edition 06 Sweden".
Jemmifer:
Tack så mycket för det mycket snabba svaret. Springer ju och rotar i besticklådor titt som tätt så om jag hittar några bestick från Gense så ska jag tänka på dig. Är din ambition att ha ett visst antal (6, 8, 12 t.ex.) och sen inte köpa flera eller är du som jag och vill ha så många som möjligt av allt?
Man vet ju aldrig, endera dan kanske man har en middagsbjudning för 20 personer eller så...... :D (eller så är man bara lat och struntar i att diska i vecka eller så)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion