Allmänt > Fria diskussioner

Glad midsommar kära vänner!

(1/5) > >>

ada:
Ska strax dra i gång diskdefragmenteraren, och åka och hämta den förlorade sonen, handla dagens nödvändiga potatis, sill och jordgubbar, och sen börja fixa med maten. Det blir stillsamt, men vi är oändligt förtjusta i att frossa i midsommarmat i all anspråkslöshet! Vi har inte alla land att åka till, fester att härja på, kom ihåg att det är många som har det så -det finns en slags gemenskap i det också...

Glas midsommar som sagt, alla kära kära retroiter!

Nastamuumio:
Diskfragmenteraren är det som vi kallar för dokumentförstöraren här i stan.Köp tuggen och lägg instruktionsboken i gapet.Tryck därefter på "start".Har du kommit så långt har du inget behov av en användarmanual och har således bekräftat att du är en kompatibel individ.Engångstallrikararna går såklart också den väg som just beskrivits.Det är bara hemma hos mig som vi äter på blå-grön-beiga Rörstrands Elisabeth.Personligen tycker jag dock att "Annika" är fräsigare inte minst för att hon var min första real crush.

JJ:

--- Citat från: ada skrivet fre 20 jun 2008 12:54:46 ---Glas midsommar som sagt, alla kära kära retroiter!

--- Slut citat ---

Hmmm... Ja så kommer nog många att fira midsommar!

Har just varit på Holmens marknad som faktiskt har öppet idag - i alla fall den i centrum. Eftersom jag inte firar midsommar så kommer jag att gå en långpromenad snart om inte molnen blir för mörka och stora.

nisse 8:
Glad midsommar alla vänner och ta det lugnt med alkoholen i kväll.......det är en dag i morgon också :-*

http://www.youtube.com/watch?v=on9PLzlY0Ww&feature=related

änglautanskor:
Härligt att slippa grodor och andra åsnor ikväll , skönt att bara få vara och få koppla av, Jag har ju semester i en  vecka , ska hälsa på min gamla pappa, och ska tvinga min sambo att stanna på varenda lilla lokala Loppis så jag kan hitta tillräckligt med föremål så att jag kan bjuda in Antikdeckaren sen.
Ha det bra alla, tack till min Nisse för dina härliga inslag från Youtube.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion