Allmänt > Fria diskussioner
Glad midsommar kära vänner!
gitzie:
Hoppas att alla har haft (och har) en skön dag :) Här har vi avverkat matjesill, nypotatis, glass och jordgubbar samt kaffe och jordgubbstårta tillsammans med tre föräldrar och en god vän till en av dem som jag fick reda på skulle ha suttit ensam hemma annars.
Skjutsade hem gänget för en stund sedan. :P
Har druckit en grogg nu. Det kan man behöva efter en dag med detta gäng ::) :P
Skulle trots allt inte velat vara utan den (eller dem)
;)
nisse 8:
--- Citat från: änglautanskor skrivet fre 20 jun 2008 19:50:47 ---Ha det bra alla, tack till min Nisse för dina härliga inslag från Youtube.
--- Slut citat ---
Jag gör vad som helst för din skull Ängla.........det vet du :-*
nisse 8:
--- Citat från: gitzie skrivet fre 20 jun 2008 20:51:28 ---Hoppas att alla har haft (och har) en skön dag :) Här har vi avverkat matjesill, nypotatis, glass och jordgubbar samt kaffe och jordgubbstårta tillsammans med tre föräldrar och en god vän till en av dem som jag fick reda på skulle ha suttit ensam hemma annars.
Skjutsade hem gänget för en stund sedan. :P
Har druckit en grogg nu. Det kan man behöva efter en dag med detta gäng ::) :P
Skulle trots allt inte velat vara utan den (eller dem)
;)
--- Slut citat ---
Du har väl fotat hela spektaklet antar jag................eller har du glömt det??
gitzie:
--- Citat från: nisse 8 skrivet fre 20 jun 2008 23:09:39 ---Du har väl fotat hela spektaklet antar jag................eller har du glömt det??
--- Slut citat ---
NISSE!! Jag glömde att fotografera :o Skäms........jag borde ha gjort det. Pappa är 82,svärfar 83 och mamma, rena ungdomen i sällskapet, 71 år. :'(
Min enda ursäkt är, att jag antagligen har varit mera upptagen än en kypare på Hilton ;D
Chicaboom:
Själv har jag varit på midsommarfest och blivit bestulen på mina skor. >:( Sånt trodde jag bara hände i Sex and the City.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion