Loppisar, antikbodar och retromiljöer > Loppisar

Ada!

(1/8) > >>

kikarbara:
Om lyckan ler mot mig och min sambo inte skall iväg på arbete på lördag; (vet mer bestämt i mitten av veckan).
Vad gör du lördag morgon/förmiddag? Har du möjlighet/lust/tid/ork/etc att dra runt mig på en loppisrunda i dina trakter måntro?

Det här var inte en retorisk fråga utan en rak invit  ;D.

ada:
Jomenvisst!  Pingstkyrkans stora lördagsloppis är tyvärr stängt fyra veckor sammanlagt, fram till 19/7, men nog ska det finnas ställen kvar att besöka.

Det gäller alla som är ute och far runt mitten av Bohuslän i sommar, välkomna till en loppisrunda! (troligen är jag bortrest andra hälften av juli, men annars..)

nisse 8:
Då åker vi dit anra halvan av Juli Kikarbara, då kan vi låna Adas lägenhet och bo GRATIS så får vi mer pengar över till loppisrundorna ;D

ada:
Mi casa es tu casa, raringar! (det finns alltid två fullängdssängplatser i Jimi Hendrix-soffan)

Bostaden är dock inte tom, för sonen sommarjobbar, finns risk att bostaden är bosatt av LANare, finniga kutryggiga unga män med svettiga fötter som inte duschar på flera dagar :) så ett besök sker på egen risk om man säger så ;)

kikarbara:

--- Citat från: nisse 8 skrivet sön 22 jun 2008 11:42:33 ---Då åker vi dit anra halvan av Juli Kikarbara, då kan vi låna Adas lägenhet och bo GRATIS så får vi mer pengar över till loppisrundorna ;D

--- Slut citat ---

*skrattar* den tanken slog mig inte ens Nisse! Men ack så rätt du har, och vad är väl ett par finniga fotsvettiga lanare för hinder, egentligen? *blinkar till Ada*.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion