Författare Ämne: Kontroversiella personer  (läst 13146 gånger)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Kontroversiella personer
« Svar #15 skrivet: mån 16 jun 2008 21:27:52 »
Här får du en bild på din favorit Reseda :)

Fotot taget 2006-07-27 19.55, på "GG"s, Guldsmedsgårdens uteservering, han har varit där då och då, fråga mej inte varför...
« Senast ändrad: mån 16 jun 2008 21:33:48 av ada »
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Kontroversiella personer
« Svar #16 skrivet: mån 16 jun 2008 21:29:34 »
Jag bara inte fattar vad ni har emot Kristina Lugn. Hon är ju dööcool och skitrolig. Hon kör sitt lugna prat vilket är som att bli hypnotiserad och hela tiden kommer något tänkvärt som man kan suga in och smaka på en stund. Skärp er.

Den jag har svårt för är den här totalt begåvningsbefriade Pernilla Wahlgren. Där var Gud snål när hon utrustades.

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Kontroversiella personer
« Svar #17 skrivet: mån 16 jun 2008 21:33:03 »
Reggis lilla stumpan, när du sugit in lika länge som jag, så är nog inte lugna Kristina så cool.

Men hon blondinen som skorrar och skriker i TV......vad heter hon nu.........DET är ett skräckexempel.

Domino

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 250
    • Visa profil
SV: Kontroversiella personer
« Svar #18 skrivet: mån 16 jun 2008 22:42:42 »
Kristina Lugn är en häftig och väldigt medveten kvinna, speciellt medveten om att hon pratar långsamt.
Såg ett program för några år sedan där hon förklarade för oss hur hon lade märke till hur jäkla långsamt hon talade, hon hade sett sig själv i någon intervju och tänkt ungfär så här " herregud sååå dääär lååångsamt kan man bara inte tala", sedan hade hon lagt manken till för att få upp farten, och jag tycker hon blivit mycket snabbare än tidigare, hon har mycket tänkvärt att säga, men tidigare så orkade jag inte lyssna färdigt och hela tanken hon hade försvann i irritationen "men herregud mänska speeda på lite".

wimpi

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 10
    • Visa profil
SV: Kontroversiella personer
« Svar #19 skrivet: tis 17 jun 2008 01:00:03 »
Jag gillar Peter Stormare. Han spelar ofta hårda karaktär men han själv har ett otroligt djup. Jag skulle gärna spendera tid med honom för diskussioner.

convallaria

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 670
    • Visa profil
SV: Kontroversiella personer
« Svar #20 skrivet: tor 26 jun 2008 22:06:32 »
Har ni lyssnat på Kristina Lugn Allvarligt talat? Hjälp vad bra!
Däremot stänger jag av direkt när det blir Lantz i P1 - hon gav "flåshurtig" en röst. Nordegren försöker jag lyssna till, men klarar bara tio sekunder. Nu är det Petrén och det är intressantare, för hon har så konstig intonation, Men hurtigheten är tydligen inbyggd i programidén och den står jag inte ut med.
Den okunniga mänskan som håller i Plånboken knäpper jag också av direkt numera.
Njuter av Obs Kulturkvarten och den kultiverade skånskan.
Täppas - nej pinsamt!
Fascineras av Egon Malmgren på Ekot. Den viktigaste nyheten, med störst teatral betoning är den av hans eget namn. Undrar hur han ser ut.. fantiserar, men vill inte veta.
Ã… så skönt att inte ha TV!
Allt går.

Nastamuumio

  • Fullständig medlem
  • ***
  • Antal inlägg: 232
    • Visa profil
SV: Kontroversiella personer
« Svar #21 skrivet: sön 29 jun 2008 11:50:32 »
Har flera gånger fascinerats av den där miljöpartissan-ni vet vem.Innehållet och det
hon säger är oftast ljusblå dunster och önskemål som hon sannolikt aldrig behöver uppfylla.Men hon gör det på ett förslaget och listigt sätt och har det sannolikt ganska bra ställt med intellektet.Dessutom äter hon upp kameror och andra människor när hon
kommunicerar.

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Kontroversiella personer
« Svar #22 skrivet: mån 7 jul 2008 22:20:40 »
Jag tycker inte att Pernilla Walhgren är så himla trevlig

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Kontroversiella personer
« Svar #23 skrivet: mån 7 jul 2008 22:22:28 »
Carola är oxå himla trist egentligen.